Humorloos?? Of slechte Humor??

Hoi!!
Ik vraag me af of ik nou slechte humor heb of niet. Of heb ik gewoon geen humor?
Er zit iemand in mijn klas die altijd rare gezichten trekt om mensen te laten lachen. Iedereen lacht dan ook, behalve ik. Ik vind dat dan maar raar. Hoort een normaal mens daarover te lachen? Want ik vind het totaal niet grappig.
Die persoon kietelt iedereen ook altijd, en de meeste mensen kietelen haar dan terug of ze lachen er om.
Ik vind het maar irritant als ze aan me zit, maar ik lach alsnog (nep).
Ben ik nou zo raar?
Ik heb naast haar gezeten, en dan tekent ze allemaal rare gezichtjes in mijn schrift. Ik vind het niet super erg, maar wel een beetje irritant. Vooral als andere mensen om die gezichtjes gaan lachen, want ik snap niet wat daar grappig aan is. Verder is die persoon erg aardig, hoor.
Ik moet heus wel om sommige dingen lachen, maar meestal niet dat soort dingen. Ik ben ook erg sarcastisch.
Ben ik nou humorloos, of heeft mijn klas gewoon rare humor??

xx

1 apr 2015, LooLoo


Reacties

plaats reactie
1

Nee er is niks mis met je, niet iedereen heeft dezelfde humor, ik lach ook nooit om dat soort dingen. Als je op de basisschool zit kan het zijn dat je klas dat soort dingen nog grappig vindt, terwijl jij al wat volwassener denkt en daarom hier niet meer om lacht. Er is dus niks mis met je!

1 apr 2015, 22:04, Merel
2

Dankje @Merel!!
Ik zit niet op de basisschool maar ik ben 14.

1 apr 2015, 22:04, LooLoo

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.