HulpNodig♥️🤕

Hey, in heb een klein probleempje ik snij mezelf alleen ben een week clean alleen ik heb 4 littekens op mn dij alleen. Niemand weet het alleen ik maar we gaan binnekort zwemmen maar wat moet ik nu (ik wil het niet vertellen)
Hebben jullie tips of tricks ik hoor het graag (13 jaar)

Selfharmy

26 jul 2019, Selfharmy


Reacties

plaats reactie
1

O vergetten te zeggen het zijn littekens van 2 a 3 weken geleden

Selfharmy

26 jul 2019, 17:07, Selfharmy
2

Heyyyy,
Heb je geen badpak?❤️
En je kan misschien doen of je gevallen bent, je hebt ook van die littekencrean volgens mijn.
Liefs Eva!!😘

27 jul 2019, 11:07, Eva💞
3

Waarom snijd jezelf? Je hoeft je nergens voor te schamen, want heel mensen in de wereld doen het. Openheid en eerlijkheid zijn juist de oplossing voor je probleem zodat je juist steun en hulp kan krijgen. Maar dit kan wel helpen tegen littekens: Frakinscense Oil, Rozenbottelolie,Appelciderazijn, Aloë Vera,Citroensap, Bakpoeder,Extra vierge olijfolie,uienextract,honing samen met zuiveringszout,Indiase kruisbes,komkommerpasta,tea tree olie of cacaoboter. Succes en zeg maar als je meer tips wit

27 jul 2019, 11:07, juliatje.
4

Hey eva

Ja ik heb een badpak maar mn littekens zijn blauwig/paarsig en mn badpak coverd het niet

Xx
Selfharmy

27 jul 2019, 14:07, Selfharmy
5

Hey Juliatje ,
Snijden is een uitweg voor mij alleen ik baal er altijd van dat het pijn doet de zelfde nacht als ik in bed ga liggen maar dat is dan op de dag zelf maar waar ik ook heeelll erg van baal is er zijn littekens. En zelfmoord denk ik elke dag aan. * Mn moeder is dan klaar met 90.000 euro schulden (mn vader heeft het naar mn. Moeder toe geschoven hij is rijk en woont ergens ander ze zijn al 12 jaar gescheiden ik ben 13 maar ja mn vader had al bij elkaar 70.000 schulden gemaakt maar ja me moeder heeft 10 jaar gevochten voor eten, drinken en een dak bover ons hoofd)

En ik wil je heellll erg bedanken voor de tips ik ga ze zeker gebruik. Alleen kun je mij misschien uitleggen hoe ik die dingen moet gebruiken ( de belangerijkste uit het rijtje maakt voor mij ni uit) ♥️♥️♥️

Xx
Selfharmy

* Dit bericht is aangepast door de Moderator

27 jul 2019, 14:07, Selfharmy
6

Beste Selfharmy,

Zo te zien heb je het erg zwaar. Zo zwaar dat je denkt aan zelfmoord. Iets zorgt ervoor dat je toch doorgaat, daar is kracht voor nodig. Heel moedig dat je hier op de website komt en anderen om hulp vraagt. Ik hoop dat de tips van anderen je verder helpen.
Als je ook eens met een deskundige wilt praten, kan je elke werkdag anoniem chatten hier, of een mailtje sturen.

Veel sterkte!

27 jul 2019, 18:07, Moderator 99gram
7

beste, Selfharmy ik vind dat je hulp moet zoeken zelfmoord is niet de oplossing.Ik weet niet of je in leven na de dood gelooft maar als dat wel bestaat dan blijf je toch op aarde en misschien is je leven dan vele malen erger. Maar ik leef met je mee. Zelf hoef je het alleen maar in te smeren de dingen die tegen littekens werken. Maar wees open naar je omgeving en zoek hulp je verdiend het!

28 jul 2019, 09:07, juliatje.
8

Hey Juliatje,

Bedankt ik ga proberen om hulp te zoeken. En dankjewel voor de uitleg💙

Xx Selfharmy

28 jul 2019, 09:07, Selfharmy
9

Hey ik heb nog een vraagje Juliatje,
Hoe moet ik het gebruiken (op basis qua dag, week , maand)

1-Hoeveel x op een dag moet ik het gebruiken?

2-Alle dagen of om de dagen?

3-En is het een blijvende effect of moet ik het blijven doen?

4- wat gebeurt er als ik het doe?

Xx Selfharmy

28 jul 2019, 17:07, Selfharmy

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.