hulp zou ik heel heel erg waarderen! )’:

hey, ik ben een meid van 14 jaar. k ben erg onzeker over mijn lichaam! ik heb cup A en mijn billen zijn best wel plat. ik bedoel ik heb wel iets, maar echt te weinig. mijn beste vriendin krijgt vaak de opmerking te horen dat ze echt een goed lichaam heeft en knap is. ik krijg dat niet en ik word soms plat genoemd! ik ben ongeveer 1,71 lang en ik voel me gewoon niet fijn in mn lichaam!

ik wil graag pilletjes, zaden, creme of iets anders gebruiken waardoor ik meer vormen krijg!

heeft iemand asjeblieft tips? ik zou het erg waarderen! kusjes xx

1 jan 2020, help


Reacties

plaats reactie
1

Begrijp ik nou goed dat je je niet fijn voelt in je lichaam door opmerkingen van anderen? Lieve schat je bent 14 jaar, die rondingen krijg je nog wel.. de een krijgt het eerder dan de andere. Je bent nog in de puberteit dus alles groeit nog. pilletjes, zaden of creme is echt niet de juiste manier om meer rondingen te krijgen, is een kwestie van tijd.

Ik begrijp dat je dit misschien niet zo graag wilt horen, maar leer van je lichaam te houden hoe het er ook uit ziet. Er zijn genoeg mensen die jou wel heel mooi en knap vinden op jouw manier.
Misschien is dit wel een goed voornemen voor het nieuwe jaar?

Kusjes

1 jan 2020, 22:01, tessie

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.