Huilen bij een meisje met wie je hebt

Hoi, ik heb sins twee maanden met mijn vriendin. Zij vond mij eerst leuk, en een maand later vond ik haar ook leuk. En twee maanden daarna kregen we iets, dus we zijn best close, alleen misschien nog niet close genoeg.

Soms heb ik wel eens ruzie thuis en kan ik wel huilen, maar bij mijn vrienden huil ik niet snel omdat dat niet vertrouwd voelt. Bij mijn vriendin wel, maar ik ben zo bang dat ze mij dan ineens raar vindt. Of dat ze vind dat de man eraf gaat. Maar ik vind het stom als ik mijn gevoelens achter mij moet houden terwijl emoties er mogen zijn en huilen menselijk is.

Wat vinden jullie meiden ervan als een jongen huilt of als je vriendje huilt?

Mijn vriendin kan de liefste en meest verzorgende vriendin zijn maar soms komt ze oppervlakkig over of afstandelijk, omdat ze zelf nooit getroost is door haar ouders.

Ik ben een jongen trouwens.

Lieve groet,
-V-

7 mei 2022, Vincent


Reacties

plaats reactie
1

Hoi Vincent,
ik kan je goed begrijpen, ookal ben ik zelf een meisje.
ik vind dat als je in een relatie zit met iemand, je samen alles doet. ik bedoel: samen lachen en samen huilen, over alles samen kunnen praten... huilen dus ook. wanneer iemand huilt, stelt diegene zich kwetsbaar op. ik zou het vreemd vinden als je vriendin het raar vind als je bij haar huilt. het geeft juist een teken dat je je zo vertrouwt bij haar voelt en dat je met haar je zorgen en problemen wilt delen. in dat opzicht is het iets heel moois.

heel veel succes en Gods zegen!
groetjes!

7 mei 2022, 15:05, Gup

Reageer

Wil je een bericht ontvangen als er een nieuwe reactie is?
Login of registreer