Huhh

Nou ik heb dus zo een pubertijdgids en las hem net nog ff omdat ik vedder in de pubertijd zit dan eerst.... en ze zeggen dat je aan het maagdenvlies (het randje om de vagina ) kan zien of je maagd ben of niet zelf ben ik maagd maar hoe kan je zien of je maagd ben of niet want ik wil niet dat als ik geen maagd meer ben dat iemand dat kan zien....

8 mei 2020, Wtf


Reacties

plaats reactie
1

maagdenvlies is een fabeltje, dus maak je daar maar geen zorgen om :) Je vagina kan wel een beetje "scheuren" tijdens de eerste keer, maar dat hoeft niet altijd zo te zijn en dat heelt ook gewoon. Er is aan jouw vagina niet te zien of je nog maagd bent of niet :)

8 mei 2020, 13:05, Auriane
2

OK thxx💕💕

8 mei 2020, 16:05, Wtf
3

Je kan jezelf ook ontmaagden zonder dat je er erg in hebt.
Bijvoorbeeld met paard rijden, met turnen.
Zelfs als je veel fietst (racefiets) is het mogelijk dat je jezelf zonder erg aan het ontmaagden ben.
En bij een ontmaagding hoeft er ook niet altijd bloed te zien te zijn.
Veel meiden zijn zonder het te weten en zonder seks geen maagd meer.

10 mei 2020, 23:05, .
4

@. dan ben je dus nogsteeds een maagd. Je bent een maagd als je nog nooit seks hebt gehad met iemand. Als je iets scheurt door andere redenen dan ben je gewoon iets gescheurd. Niets meer en niets minder. Dat heeft niets te maken met maagdelijkheid.
Het klopt wel dat niet iedereen bloed tijdens de eerste keer :)

12 mei 2020, 13:05, Auriane
5

Is idd nep je ziet er niks aan.. sommige geloven zeggen van wel.. grote onzin. Beetje oude viespeuk die je dan gaat controleren..

14 mei 2020, 13:05, Bikinigek
6

Hoii, is er is geen vliesje waar je door heen moet ofzo. Voel maar met je vinger, er zit gewoon een opening zonder echt vliesje. Als je mastrubeert of een tampon draagt ben je ook gewoon nogsteeds maagd. Je best pas ontmaagd als je penetratie met een jongen hebt gedaan.

16 mei 2020, 16:05, Lau

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.