hoop op borstgroei?

Ik ben 17 jaar en heb redelijk kleine borsten, cup b denk ik (ik weet niet echt welke cup precies ik draag bijna altijd de zelfde bh omdat ik me daar wel goed in voel, weet de cup niet).
Ik ben heel erg onzeker over mijn borsten en wil echt heel graag dat ze nog gaan groeien.
ik ben op rond mijn 12e ongesteld geworden en ik heb zelf door dat mijn borsten sinds mijn 15e niet echt meer zijn veranderd. Ik ben altijd al slank en redelijk gespierd geweest, laag vet percentage dus. Ik zelf denk dat dit er misschien wat mee te maken heeft? ik ben op mijn 15e begonnen met de pil, net voor mijn 16e en een tijd na mijn 16e weer begonnen.
Ik heb zelf niet veel gemerkt van het hele 'borsten groeien door de pil'

Mijn moeder zegt dat ze tot haar 18 redelijk plat is geweest, en ze heeft nu wel grote borsten.
Ik heb zelf veel opgezocht en soms zeggen ze dat je borsten groeien tot je 18e, ergens anders je 21e en weer ergens anders tot 4 jaar na je eerste ongesteldheid.

Is er nog hoop dat mijn borsten gaan groeien?
ik hoef geen gigantische tieten maar ik ben hier heel ongelukkig mee... iemand enig idee? of ervaring/ overeenkomsten?

9 mrt 2018, k

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.