Hoog niveau sport + vriendinne

Nou oke ,
Ik speel best wel hoog niveau softbal waardoor ik 3 x per week train en zaterdag en zondag wedstrijden speel (zaterdag 2 , zondag 1) maar ik kan niet echt trainen afzeggen want dan speel ik niet mee met de westrijd. Maar mijn vriendinnen willen dan afspreken en dan is het van 'kunnen jullie woensdag afspreken?' En dan zeg ik nee want dan moet ik trainen maar dan krijg ik altijd de opmerkingen van ja 'je kan toch ook een keer een training afzeggen' 'je gaat altijd' maar ik wil dus wel gaan want anders mis je weer heel veel informatie maar ik heb t gevoel dat als andere niet kunnen dat t dan wel moet worden verplaatst
Kan iemand me helpen ?

9 jul 2017, Anoniempjex


Reacties

plaats reactie
1

Euhm, ja dat is best wel moeilijk. Probeer op de dagen af te spreken dat je geen training hebt! Maar hoe doe je dat in het weekend dan? Want soms zijn er toch ook feestjes of verjaardagen? Mis je dan wel je training? Tja meer kan ik ook niet vertellen😂 Succes!

10 jul 2017, 09:07, Xx

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.