Hoofdhuis

Hoi,

Ik heb nu echt al n paar maanden last van een stinkende hoofdhuid, echt zooo vies gewoon. Het is echt vet en het stinkt en je ziet het niet aan mien haar maar gewoon als ik door mijn haren over mijn hoofd ga dan voel je echt iets vettigs en het stinkt enorm en anderen vinden het ook, en zelfs na het wassen ruik ik het nog steeds. Ik was mijn haar om de dag, ik heb geen andere shampoo ofzo die ik opeens gebruik dus daar licht het niet aan. Ik gebruik conditioner niet op de hoofdhuid. Ik weet echt niet wat ik moet doen en het gaat maar niet weg
Pleas iemand die hier iets voor weet?

13 mei 2020, Soph


Reacties

plaats reactie
1

Miss een x head en schoulders anti roos shampoo werkte goed bij me

14 mei 2020, 11:05, F
2

Ik heb alleen last van roos. Ik gebruik normale zeep voor je lichaam, want van anti roos krijg ik juist meer roos.
Je kan denk ik het best gw effe naar de dokter gaan, wie weet dat je ergens alergisch voor bent en je huid zo reageert?
No idee
Leifs

14 mei 2020, 15:05, D💞
3

Ik heb geen roos ofzo, maar werkt dat dan evengoed misschien?

14 mei 2020, 21:05, Soph
4

Je kunt het een x proberen met zo’n shampoo

15 mei 2020, 10:05, F
5

Super naar!
Je zegt dat het stinkt. Dus een grote kans dat naast een beetje roos een schimmel of bacterie zijn werk doet. Een nornale head en schoulder gaat niet doen wat je wilt. Ik kan je Selsun Med Shampoo aanraden. Gewoon te koop bij de DA en Ethos. Het is een geneesmiddel tegen opp schimmeleffecties en te koop voor een 10tje.

Het werkt door het over je hoofdhuid te masseren en even in te laten trekken. Na enkele minuten was je het weer uit. Zowel mijn vriend als ik gebruiken het eens per maand. Ik tegen schilvertjes, maar mijn vriend tegen een schimmeleffectie waardoor hij een vieze vette huidlaag krijgt. Lost dit het niet op heeft het je alleen maar een 10tje gekost. Het kan niet heel veel mis doen.

Je kan altijd naar je huisarts. Dat is gratis en die zal je waarschijnlijk een soortgelijk zalfje of shampootje aanraden. Dan krijg je het van de appotheek en dat is meestal wel sterker en beter.

15 mei 2020, 11:05, Auriane

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.