Homealone-snap naar crush sturen

Hee,

Oke ik heb een crush. Ik zie hem niet vaak maar ik vind hem leuk. Er zijn alleen een paar probleempjes. Hij is 17 en ik 15, ik ben niet moeders mooiste en zijn exen zijn veel knapper dan ik ooit zal worden. En we spreken/ zien elkaar bijna nooit. Maar een paar dagen geleden was er een feestje en hij was er ook. Het was vet gezellig enzo en hebbe n de hele avond bij elkaar gestaan. We kwamen er toen ook achter dat we letterlijk bijna schuinachterburen zijn. Toen zei hij dus oh dan kom ik woensdag ff koffie drinken ben je dan thuis. En ik was zo van yeheeesss. Maar ik dacht dat ie het als grapje bedoelde en lachtte het dus een beetje weg. Maar nu kom ik er dus net achter dat im zaterdag home alone bem. We hebben we vanaf het feestje elke dag met elkaar gesnapt enzoo. Kan ik hem dan zaterdag een home alone snap sturen of is dat een beetje raar😅

Xx desperate in love

8 jan 2018, Desperate in love


Reacties

plaats reactie
1

Want ik hoop dat ie dan langs komt om gwn te kletsen enzo want hij is vet gezellig

X

8 jan 2018, 22:01, Desperate in love
2

Gewoon sturen maar wat is het probleem met leeftijd ismaar 2 jaar daar ga je nou niet dood van

9 jan 2018, 07:01, 👍
3

Ik zou het gewoon doen hoor, ik zie er geen probleem in😉

9 jan 2018, 18:01, Eva🦄
4

Tussen mijn opa en oma zit 12 jaar verschil en ik heb het heel lang niet geweten en in het programma"helemaal het einde" zit een stel met 15 jaar verschil dus dat is geen probleem. Als je vaker van die "standaard" snaps stuurt zoals "GM" "gn" "omw" etc. zal 'home Alone' niet raar overkomen maar hij zal hem (wss) wel snappen. Alvast veel plezier 🤣❤️

9 jan 2018, 20:01, X.a
5

Just do it want als hij dat nice vindt en jij ook boeit die leeftijd nogal weinig dus go for it xx

10 jan 2018, 15:01, anoniem

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.