hoiiiiiiii open dit ff plss

oke hallo allemaal, ik denk dat ik en de rest van alle meiden (die op jongens vallen dan) wel af vraagt 'HOE zorg ik er nou voor dat die ene jongen mij ook leuk ving??' en als ik zelf verlieft ben op iemand probeer ik gwn aardig te doen en soms grappig bijvoorbeeld mr ik ben ook wel weer verlegen dus ik dus niet uit het niets een heel gesprek te starten. ik durf natuurlijk wel hoi of als hij naar mij praat terug te praten mr ik begin uit mezelf geen gesprek omdat ik het gwn niet durf en dan zit er weer zo een kut hoer in mijn klas die de hele tijd tegen hem te praten en hem aan het lachen maakt terwijl die MIJN jongens is en dan weet ik natuurlijk ook wel dat ik zelf ook inencitief had kunnen nemen mr dan nog het is echt zo een chick die 1023949658 jongens gebruikt als back up en iedreen fixt en ik ben gwn loyaal met mensen en dan kan je toch beter mij kiezen?? mr ja ff jongens als een meid zo was wat kan ik dan doen he want ik kan natuurlijk wel probere te praten mr als ie dan niet terug praat he,...... ja dan ben je de lul.
dus ja als er iemand is met tips of advies ofs zeg wel ff of je jongne of meisje bent want dan kan ik er rekening mee houden zeg mr.
mr ja dus als je toevallig advies heb vind het heel fijn altijd om te horen dus jaaaa HEEL RANDOM HAHA

1 nov 2021, .


Reacties

plaats reactie
1

Gewoon jezelf blijven! werkt het best!

2 nov 2021, 16:11, niekjee
2

Jongens van die leeftijd zijn maar met één ding bezig.... SEX
Dat willen ze zoveel mogelijk en het liefst met veel meiden (want dat is stoer).
Ze gaan dan voor de "easy fix". Die vinden ze bij die meiden waar jij het over hebt.
Mijn advies is, wacht rustig af en fixeer je niet op "die ene jongen".
Je vind vanzelf een vriend waarmee je een diepe connectie zult voelen i.p.v. die oppervlakkige ventjes die maar één ding willen.

13 nov 2021, 14:11, ¥
3

Nou moet je niet generaliseren.

13 nov 2021, 21:11, .

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.