HOI MIJN VRAGEN

hey girl's en boys ik ben best nieuwsschierig dus heb ik vragen zo leren we elkaar kennen.
vraag 1 wat denk jij dat je wilt worden?
vraag 2 wat is je grootste droom?
vraag 3 welk makup gebruik jij?
vraag 4 welke tvzenders kijk je?
vraag 4 wat is jou lievelings snack en eten + drinken. vraag 5 ben jij gepest of deed jij hey?
vraag 6 heb jij wel eens iets gestolen? vraag 7 heb jij wel eens een onvoldoende gehaald welk cijfer dan? vraag 8 geef jij om het uiterlijk? vraag 9 wat is jou faforiete dier. vraag 9 wat is jou kleding style? stoer of sweet bedankt voor de andwoorden. leuk om elkaar te leren kennen. Groetjes Talita

25 jun 2017, Talita


Reacties

plaats reactie
1

1 een persoon die zich inzet voor goede doelen.
2 Dat mensen bewust worden van de klimaatveranderingen.
3 geen
4 national geographic-comedy central
5 chocola -vanille milkshake
6 nee pest niet maar werd bij de kleuters gepest (klein beetje) herinner me niks van ben later met me pesters hele goed vrienden geworden.
7 ja koekjes uit de koektrommel
8 ja 4- voor men Engels toets op basisschool
9 nee kan me niet veel schelen
10 rustig en bijna alleen donkere kleuren
leuke vragen talita

25 jun 2017, 19:06, juliatje.
2

vraag 1 wat denk jij dat je wilt worden?
Iets met muziek en kinderen
vraag 2 wat is je grootste droom?
Dat mijn dromen uitkomen.
vraag 3 welk makup gebruik jij?
Niets, alleen voor feestjes
vraag 4 welke tvzenders kijk je?
NPO 3 (ook zapp) RTL 4 soms
vraag 4 wat is jou lievelings snack en eten + drinken
Pizzaa!!! En cola om te drinken :)
vraag 5 ben jij gepest of deed jij hey?
Ja ik ben zelf gepest
vraag 6 heb jij wel eens iets gestolen?
Ja, snoepjes bij de jamin haha
vraag 7 heb jij wel eens een onvoldoende gehaald welk cijfer dan?
Ja zo vaak voor wiskunde :) Het laagste is een 2.2...
vraag 8 geef jij om het uiterlijk?
Ja, best wel, maar ik draag geen kleren die ik zelf niet mooi vind, ik geef alleen om mijn uiterlijk in de zin dat ik er verzorgt en mooi uit wil zien.
vraag 9 wat is jou faforiete dier.
Katten, honden, paarden, konijnen.
vraag 9 wat is jou kleding style?
Casual & hipster :)

25 jun 2017, 19:06, xxxxx
3

1. Dierenarts of zo.
2. Mijn idool ontmoeten.
3. Gwn mascara en concealer.
4. Nickelodeon&Disneychannel.
4. Ik hou van pizza en cola❤
5. Ben gepest.
6. Jaa een snoepje bij de kruidvat.
7. Uhmm nope
8. Ja beetje.
9. Idk beetje stoer denk ik

25 jun 2017, 22:06, Bleeeeeeh
4

1. wat denk jij dat je wilt worden?
weet ik helaas nog niet, sowieso iets in de economie, bv een eigen winkeltje ofzo, of iets met boekhouden

2. wat is je grootste droom?
dat op het einde, alles goedkomt

3. welk make-up gebruik jij?
soms mascara en elke dag een bruine crème omdat ik veel rode plekjes heb, deze dekt niet supergoed dus het ziet er zegmaar niet 'fake' uit (ben trouwens bijna 15)

4. welke tv zenders kijk je?
Nickelodeon en Disney channel

5. wat is jou lievelings snack en eten + drinken.
chips, en watermeloen eeet ik ook heel graag, en ik drink het allerliefste water. Echt lievelingseten heb ik niet, ik eet bijna alles graag

6. ben jij gepest of deed jij het?
Nee, ik kom op voor mensen die worden gepest, ik trek altijd mijn mond open tegen pesters

7. heb jij wel eens iets gestolen?
Nee, alleen een snoepje van het kruidvat ofzo

8. heb jij wel eens een onvoldoende gehaald welk cijfer dan?
Ja, al best wel vaak, maar dan doe ik er alles voor om het op te halen

9. geef jij om het uiterlijk?
Ehm, ik heb een crush en hij is 'toevallig' mooi, maar voor de rest geef ik niet om uiterlijk

10. wat is jou faforiete dier
paardjes

11. wat is jou kleding style?
Dit heb ik eigenlijk niet echt, ik koop gewoon kleding die ik leuk vindt, dit kan een roze rokjes zijn maar ook een leren jasje, meestal veel kleuren en eigenlijk gewoon casual kleding

25 jun 2017, 22:06, justmexoxo
5

vraag 1 wat denk jij dat je wilt worden?
Actrice, Model en als hobby biologieles geven

vraag 2 wat is je grootste droom?
Beroemd worden

vraag 3 welk makup gebruik jij?
geen

vraag 4 welke tvzenders kijk je?
Zapp

vraag 4 wat is jou lievelings snack en eten + drinken.
Ik eet alleen gezond en ik drink water

vraag 5 ben jij gepest of deed jij hey?
Nee

vraag 6 heb jij wel eens iets gestolen?
Nee

vraag 7 heb jij wel eens een onvoldoende gehaald welk cijfer dan?
Nee nooit, nu op de middelbare niet en op de bassischool niet, mijn laagste cijfer ooit is een 5,8

vraag 8 geef jij om het uiterlijk?
ja, opzich wel. Maar in welke zin bedoel je dat?

vraag 9 wat is jou faforiete dier.

Wolf vraag 9 wat is jou kleding style?
Spijkerbroek + trui

26 jun 2017, 17:06, Lala
6

hoi.laura ben ik en dit is mijn andwoord krijg je hier ook een onvoldoende voor nee he grapje xx. wat is je grootste droom ik denk zelf dt dat vliegtuig springen is of met justin bieber in een show staan. welk makeup gebruik ik nou dat is zoveel mascara lipgloss higeligter poeder blush nagelak. ik kijk geen tv maar ik gebruik de tablet. oh ik hou zoveel van pitza of friet en hamburgers en milkshake met cola en choclolade en spekjes en zuurmatjes en cupcake's maar ik snoep elke dag een maar in het weekend eet ik zoveel chips en drink cola. nou iemand heeft mijn gepest en mijn vrindinnen toen deed ik het terug maar nu word ik door andere kinderen me zogenaamde vrienden gepest ik ben zo boos. toen ik 10 of 11 was best wel veel toen wou ik het terug geven anoniem. ik heb zoveel spijt best stom ik loog ook. maar ik gaf wel eens iets aan dat meisje. ja heel vaak vroeger een 1 ook maar nu vaak een 10 ik wil naar het vmbo maar ik mag het niet echt en de andere wel ik wou het langer ik doe toch moeite ik haat hun. iedereen is mooi en veel zin lief te dun is lelijk en te dik ja het komt zo vaak voor maar het liefste een midden gezond gewicht ik geef half om het uiterlijk. een kat zo lief behalve het bijten. de rest draagt roze kleding of lichte dingen met bloemen en hartjes maar ik meer zwart met nepttoo's en bruin met zwarte laarrzen. leuke andwoorden enzo haha Xx

27 jun 2017, 16:06, laura xxxxx
7

Vraag 1, wat wil je worden? Model denk ik of iets wat veel meiden en kinderen van mijn leeftijd willen doen. Vraag 2, wat is je grootste droom? Ik denk dat er geen vervuiling is en heel veel vrede en wij leuke dingen doen. Vraag 3, welk makeup gebruik jij? Nou niet zoveel maar toch wat ik gebruik lipgloss en foudation. Vraag 4 ik kijk naar alles op npo 3 of naar van die programma's van het echt leven. Mijn lievelings snack is denk ik friet op pitza of vega burgers. En ook cupcake's en donuts vind ik lekker. Ben jij gepest of deed jij het? Niet heel erg wel terug pesten en opnemen ik maak wel eens ruzie maar dat bedoel je niet. Vraag 6 heb ik wel eens gestolen? Een koekje of snoepje uit de winkel gepakt of iets anders maar echte spullen niet een keer lipgloss maar meestal krijg of koop ik het maar ja dat was best lang geleden niet heel goed dus. Vraag 7 ik zit nu op bassis en doe het best goed zessen of een 8 haal ik maar ja ik haalde een 3,2 ik was echt heel droevig toen. Vraag 8, ik vind iedereen mooi dik dun gezond blond rood zwart chinees hollands belgie's. Vraag 9 ik kan niet echt kiezen maar baby's vind ik iritand met gejank en gepoep ik vind baby dieren wel lief vooral poezen en honden en konijnen hamsters. Vraag 9, wat is je favoriete kledingstyle? In de zomer kleurijk en in de winter donker. Maar mijn vaste kleding is kleurijk met printjes of foto's of tekst. Deze vragen zijn leuk

27 jun 2017, 18:06, Eva
8

bedankt zou ik ook eens doen als eerst yeh
vraag 1 wat wil je worden? Schijver youtuber fotograaf. vraag 2 wat is je grootste droom? Ik denk de wereld redden en iedereenes onzekerheid weghalen. vraag 3 potloot en lipestift mascara foudatison alles ik heb laaden vol. vraag 4 ik kijk naar spangas brugklas haat ik met die meiden van ik ben geen verader of dat neppe gedoe. vraag 5 en 4 tegelijk mijn favoriete eten is donut of pannekoeken poffertjes alles eerst wou ik iet eten nu wel. vraag 6 heb je wel eens ietsgestolen? nee durf niet vraag 7 haha tuurlijk een 4,5. vraag 8 nee inderlijk is belangrijker liever obesitas en puisten dan jankerig dun mens. mega lief bedoeld iedereen is lief bijna vraag 9 mijn favoriete dier is een kat. mijn kleding style is gewoon normaal een beetje simpel met stippels of bloemen of gewoon een kleur. bedankt voor de andworden

28 jun 2017, 16:06, Talita
9

Vraag 1. Ik wil later iets met agrarische landbouw studeren en dan misschien een eigen paardenfokkerij beginnen of bij een werken
Vraag 2. In Amerika een ranch hebben met een man en paar kinderen in de bergen
Vraag 3. Geen makeup, ik slaap liever 5 minuutjes langer😂
Vraag 4. TLC, zenders waar leuke films op komen, 24Kitchen, nieuwszenders
Vraag 5. Nee en nee🎉
Vraag 6. Nee, maar ben wel eens aangehouden omdat de manager van de winkel dacht dat ik wat gestolen had terwijl ik gewoon mijn telefoon uit mijn zak haalde en daarna terug deed om te kijken hoe laat het was😂😂😂👌🏼
Vraag 7. Jazeker wel.. na 4 jaar VWO heb ik meer dan genoeg gehaald. Laagste is een 1 op Duits (was ook 1 fout 1 punt) denk dat ik in totaal wel 20-30 onvoldoendes heb gehaald of meer zelfs
Vraag 8. Ja ik geef om uiterlijk, maar niet alles draait om uiterlijk. Ik kan er makkelijk voorbij kijken, maar om innerlijk te negeren kan niet.
Vraag 9. Kat of paard.. moeilijkk
Vraag 10. Geen tekst op shirts, skinny jeans zonder scheuren of verfspatten ofzo. Kant vind ik leuk, bloemetjes, dunne stofjes, basic beetje ruim zwart shirt. Ook simpele kettinkjes met een grote kristallen ring en nog een klein ringetje ofzo. Maar wel van goede kwaliteit, dus ik heb maar 1 primark item in mijn kast liggen en haal daar echt nooit iets weg.. het ene shirt wat ik daar heb gekocht is nu al uit vorm en lelijk (heb em 4 maand ofzo)

3 jul 2017, 16:07, Cheril

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.