Hoi ik wil borsten.

Hallo girls's ik ben Talita en heb cupmaat a ik ben 15 net in miden mei maar ja ik wil grote borste ik wil ze iedereen wil het ook mijn vriendinnen ik wil cupmaat L

22 jun 2017, Talita


Reacties

plaats reactie
1

Waarom zou je dat willen? Wees blij met je eigen boobs!

22 jun 2017, 21:06, leuk mens denk ik ofzo misschien niet maar goed ha
2

dankje wel maar ja ik wou het al heel lang en ook heelerg ik denk waarom heb ik het niet iedereen wilt het en heeft het

23 jun 2017, 17:06, Talita
3

Je bent gek, hoe groter je borsten, hoe meer je moet dragen en mooie dunne meisjes hebben geen tot weinig borsten... Maar als je grotere borsten wilt, moet je dikker worden. Je zou ook zwanger kunnen worden want dan krijg je ook grote borsten en dan wel borstvoeding blijven geven want anders worden ze weer klein. En als laatste wil ik zeggen dat je dit bericht niet serieus moet nemen want je bent goed zoals je bent.

23 jun 2017, 19:06, Ik
4

nou ik vind het ook mooi hoor bijna elk meisje zoals famke of melanie dunne meisje hebben ook gewoon borste hoor X

23 jun 2017, 21:06, amber
5

Gewoon beetje vingeren, dat lijkt bj mij te hellpen..

24 jun 2017, 15:06, 321
6

oke bedankt

24 jun 2017, 19:06, Talita
7

Talita,
Vingeren helpt echt niet met het groeien van je borsten!! Ik weet niet waar 321 het vandaan heeft lol. Borsten komen vanzelf. Je kan er niks aan doen behalve operaties maar dat raad ik je af!
Hoe groot je borsten zijn boeit geen ene shit. Je miet gewoon blij met jezelf zijn!

25 jun 2017, 11:06, I
8

Degene boven mij

Vingeren kunnen je tieten stijf maken en stukje groter worden Maar dat is volr bepalde tijd als je vaak doet kan het inderdaad zo zinn stukje zijn gegroeit maar dat optie heeft niet iedereen

11 aug 2018, 19:08, Monika
9

hoi ik wil boenies

20 sep 2018, 11:09, jike
10

Stop met onzeker zijn

26 sep 2018, 08:09, Luna
11

Hey ik ben 13 en heb cup 75aa en ik vind het prima, maar mijn vriendin heeft dezelfde cup maar ze doet alsof ze echt super grote heeft en zo maakt ze mij onzeker (het is ongeveer even groot maarja) het is echt super vervelend dat ze dat doet maar ik kan er niet echt iets van zeggen plss een reactie

8 jul 2019, 22:07, 1234onzeker meisje hier
12

@11,
Zeg eerlijk tegen haar dat het je onzeker maakt!❤️
Maar als zij grotere wil, is dat zo. Want veel meiden willen dat, maar dan een je eraan. En als je echt te onzeker bent (omdat je misschien ook grote wil) draag dan opvul bh’s.
Lies Eva.💞

9 jul 2019, 18:07, Eva🐯

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.