Hoi ik heb een vraag alstublieft lezen

Hoi mijn vraag is Weten jullie waar je een grote telefoon kunt verstoppen als je met school op schoolkamp gaat Ik had wel een goed idee ik wil namelijk mijn telefoon in mijn tampons verstoppen Maar daarvoor is hij veel te groot het is een Samsung Galaxy grand prime iets groter dan Samsung Galaxy S6 voor de info

Liefs @ my

5 apr 2016, @ my


Reacties

plaats reactie
1

Waarom wil je je telefoon überhaupt verstoppen?

5 apr 2016, 19:04, Carrie
2

Omdat onze lerares zegt dat er geen telefoons mee mogen genomen maar ik wil hem toch meenemen en ze wil onze telefoons hebben zodat we geen onze kunnen uithalen met onze telefoon maar ik heb nog een oude telefoon en dan geef ik haar die en ik heb dan nog een telefoon met een gebroken beeldscherm maar die werkt ook nog goed

5 apr 2016, 21:04, @ my
3

of je geniet van je kamp zonder telefoon ;D

9 apr 2016, 08:04, It'sMeB*tch
4

In je schoen

12 apr 2016, 22:04, isverwijderd
5

Dankjewel richenda dat is echt een goede verstopplats

13 apr 2016, 21:04, @ my
6

of misschien is het handiger als je in plaats van tampons maandverband doet. veel succes ermee en een fijn kamp!

xxx merel

14 apr 2016, 20:04, merel
7

thanx merel

26 apr 2016, 15:04, @ me
8

nouja.. kun je niet ff zonder telefooon en gewoon gezellig kletsen en dergelijke?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!??!!?!?!??!!?

26 apr 2016, 18:04, !
9

tussen een paar hand doeken in. gaat hij ook niet stuk. of in je toilet tas, in een was handje....... in een pakje maandverband....

27 apr 2016, 21:04, wendy
10

Stop m in je onderbroek natuurlijk niet die je aan hebt maar die je in je tas meeneemt, daar kijkt geen mens naar 😏

28 apr 2016, 10:04, Anje
11

Miss niet te telefoon verslaafd zijn? En anders in je sok of schoen ofzo

1 mei 2016, 16:05, Iemand die helpt
12

in je kussensloop, werkt bij mij altijd!!!

8 mei 2016, 12:05, xx
13

Ik ben niet San mijn telefoon verslaafd
Ik wil gewoon met mijn vriend in Contact blijven

9 jun 2016, 22:06, @ my
14

Hey ik heb ook zon telefoon
Ik heb een paar tips!
1. Maak een maandverbandje open en stop m daar in en als je dan naar de wc gaat dan kun je dat maandverbandje mee nemen en dan kun je even rustig je berichten checken op de plee
2. Een grote toilet tas, daar zitten vaak veel vakjes in! Ze gaan vast niet alle vakjes controleren!
3. Zorg dat na dat je je tel hebt gebruikt dat je hem dan uit
zet! Dan hoort niemand dat je een bericht krijgt!
4. Draag je een bh? Stop m daar in!
5. En als ze er dan toch achter komen, zeg dan dat je moeder hem in je tas heeft gestopt!
Veel succes
-x-

12 jun 2016, 13:06, -------
15

Beginnen met aanhalingstekens gebruiken, je tekst was voor mij een soort Grieks dat ik ontcijferen moest. Maar uhh je gaat niet dood van een week geen mobiel. Sterker zelfs ik laat hem altijd expres achter. Geniet van je leuke weekje weg en laat je niet afleiden door dingen die er niet zijn.

9 jan 2017, 20:01, Oepsiedesiedoe

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.