hoi! help help help!

Hee,
Ik woon in Friesland in de buurt van Leeuwarden. Iedereen kent elkaar en het is heel lastig om echt nieuwe mensen te ontmoeten omdat diegene wel weer iemand kent die jij kent enzovoort. Het is ook heel rustig en klein en er is niet zo veel te doen. Ik wil gewoon naar de stad en daar uitgaan of wat dan ook want ik wordt echt gek hier. Ik heb inmiddels alles wel gezien maar er is ook geen grote stad in de buurt of zo. Ja, ik wil gewoon nieuwe mensen ontmoeten of gewoon meer te doen hebben maar ik kan hier niet zo makkelijk weg want ja ik woon bij mijn ouders want ik ben gewoon nog 15. Heeft iemand enig idee wat ik misschien kan doen.

18 feb 2019, Anoniem:p


Reacties

plaats reactie
1

Ik woon vlakbij Friesland en soms denk ik hoe leuk en gaaf zou het zijn als ik gewoon wegloop van huis en ga survivalen dat lijkt mij super leuk gewoon met een tas eten en drinken en dan reis ik de hele wereld af maar in jou geval zal ik gewoon zeggen als je ouders niet thuis zijn of ze letten niet op kan je Mischien stiekem op de fiets erheen of je zegt dat je naar een vriendin gaat en dan ga je naar de stad en als je daar nu bent kan je Mischien nieuwe vrienden maken en dan die je het gewoon dagelijks of wekelijks xxx...

18 feb 2019, 23:02, ...
2

ja maar ik bedoel er is niet echt een grote stad in de buurt dus ik kan er niet zomaar met een fiets naartoe snap je?

21 feb 2019, 18:02, Anoniem:p
3

Als je nieuwe vrienden wilt kan je miss denkrn aan een ibf of een pen maatje. Deze kan je vinden via insta
Groetjes en suc6

2 jan 2020, 01:01, ... Anoniem...

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.