Hoi geef complimentjes

Heyy ik las veel lieve berichten op mijn vragenlijst. Dus ik werd echt ontroerd van de lieve dingen die ik gestuurd kreeg. En ik vind het ook cool om over andere dingen te hebben. Geef elkaar complimentjes of hele leuke verhalen en steun elkaar. Bv ik vind Maartje heel lief of doei! of ik weet die naam niet (sorry) En ik ga nog meer zulke dingen maken. Dus complimentjes wil ik heel graag op het lijstje hier. Over iemand die jij echt heel slim vind of je heeft geholpen kan jij een kus sturen. Jullie zijn zo lief en sterk. Blijf jezelf en wees niet bang om lelijk te zijn. Want we willen geen ana of dood iemand zijn of we willen niet zo ongelukkig huilen. COMPLIMENTJES graag!
Oh ja en nog even wat vragen.
1. Ben jij vroilijk?
2. waar winkel jij vaak?
Doe persoonlijk iemand een compliment geven. En steun zoeken hier. Kus

22 aug 2017, Talita


Reacties

plaats reactie
1

Fijn zeg Talita dat je dat doet! Want ik vind jou echt enorm aardig dat je zo´n forum start. Echt heel leuk en je bent lief. Ik vind jou heel aardig en ik ben blij dat je een forum maakt van mijn idee♥♥♥♥♥. Liefs
(en ja ik heet doei! :) Das altijd een goede afsluiter :))

22 aug 2017, 20:08, doei!
2

Leuk dat je deze topic hebt aangemaakt 😊
1 nee ik ben momenteel helemaal niet vrolijk en sta niet echt goed in het leven meer
2 ik winkel graag in de action voor leuke hebber dingetjes en waar ik leuke kleren kan scoren is in de new yorker
Gr Stresskop

22 aug 2017, 20:08, Stresskop
3

Heyy lief van julie. Jullie zijn ook zo lief dat julie mijn een compliment geven. Dan begin ik bij de eerst.
doei!: heel lief van je dat je zo lief doet en vrolijk. echt sterk.
Stresskop: ik vind het heel lief dat je dat zegt en je op mijn vragen antwoord geeft. Ik ben ook blij dat we ook aan andere dingen kunnen denken. Ik weet dat 99gram voor mensen met een eetstoornis bedoeld is en daarom komt anorexia veel voor. Maar we weten het nu wel. Dus ik ben heel blij met lieve meiden zoals julie. Kus

23 aug 2017, 09:08, Talita
4

Hey ik vind jullie heel dapper dat julie een compliment geven en zo lief doen.

23 aug 2017, 18:08, noah
5

1. Ben jij vroilijk?
Tegenwoordig wel! Heel vaak & veel! Wens ik iedereen toe💕
2. waar winkel jij vaak?
Ik pas alleen maar kinderkleren en bij H&M hebben ze vaak wel wat minder kinderachtige kinderkleren dus dat is meestal wel wat leuks.
XXX Maartje

23 aug 2017, 20:08, Maartje💕
6

Maartje jij bent echt heel lief en vrolijk.

23 aug 2017, 20:08, Eva
7

eva jij ook

23 aug 2017, 20:08, doei!
8

Superlief dat deze forum opgezet is! Mensen geven steeds minder complimentjes, dus kan dit heel fijn zijn voor mensen!
1. Ik ben laatste weken wat minder vrolijk dan normaal, maar hopelijk komt dat wel goed :)
2. Bershka is toch wel m'n favoriete kledingwinkel, en laatste tijd ben ik ook gek op van die creatieve boekjes (die je in veel winkels tegenwoordig kunt vinden) met bijv. 999 vragen aan jezelf of letters to the future you. Superleuk!
X

23 aug 2017, 22:08, Fleurtjeeh
9

Lieve doei. Jij bent echt een lieve slimme meid. Was ik maar zo. 💋💐🎆🌷🌈

24 aug 2017, 15:08, Eva
10

Hey Fleurtjeeh jij bent ook heel lief. En je bent niet vrolijk lees ik waarom niet? want vrolijk zijn is zo leuk dus waarom ben jij niet vrolijk? je kan het uitleggen in een nieuw forum misschien kan ik en de anderen je helpen en de bershka is ook wel een van mijn favz. liefs 💖💖

24 aug 2017, 17:08, doei!
11

Lief van je doei!, jij bent echt heel lief. Fleur verdient dit wel. Jij plaatst zoveel lieve berichten.
Lieve Fleur, je hebt gelijk dat steeds minder complimentjes gegeven worden. En ik hoop dat het beter gaat.

24 aug 2017, 18:08, Eva
12

Jullie zijn echt heel lief. En doei! jij bent ook een hele lieve meid. En goede idees ook! Ook nog voor Maartje een compliment. Jij bent heel sterk en dat van dat gepest van het podium is echt stom. En je bent heel vrolijk en lief. En het is een heel goed idee van die lieve doei!.

24 aug 2017, 18:08, Eva
13

Heyy nog veel liefs en geluk van Talita

25 aug 2017, 12:08, Talita

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.