Hoi 99 gram vragen

Heyy een paar vragen. Over onze lieve 99 gramer's. Vragnlijst weer.
1. Hoe lang ben jij al op 99 gram?/ welk jaar?
2. Heb jij vaak problemen?
3. Ben jij onzeker?
4. Wat vind jij van 99 gram?
5. Wat wil jij zeggen over 99 gram?
Xjes en knuffels voor julie.

10 sep 2017, Talita


Reacties

plaats reactie
1

1. Denk nu een maand
2. Beetje...
3. Ja best wel
4. Heel handig en fijn
5. Dat het super is en handig om aan te raden aan me vriedinnen

Alsjeblieft ik heb hem voor je ingevuld xxx anoniem ps ik ben 14

10 sep 2017, 19:09, Idkwatikdoe
2

1. 2 jaar nu denk ik, alleen kijk ik er weinig op
2. Op zich
3. Nee eigenlijk niet echt
4. Aan de ene kant heel fijn, maar soms zitten er van die forums tussen waarvan ik denk aub niet
5. Ik schaam me wel ervoor dat ik op het forum zit soms en niemand weet het. Maar verder is het top.

10 sep 2017, 21:09, Cheril
3

1 v: Hoe lang ben jij al op 99 gram?/ welk jaar?
1 a: Vanaf het begin.

2 v: Heb jij vaak problemen?
2 a: Af en toe.

3 v: Ben jij onzeker?
3 a: Nee.

4 v: Wat vind jij van 99 gram?
4 a: Veel te veel ''gezeik'' over anorexia.

5 v: Wat wil jij zeggen over 99 gram?
5 a: Dat de site heel hard achteruit gaat.

10 sep 2017, 23:09, Jaja
4

1, Hoe lang zit jij al op 99 gram? Welk jaar? Feb 2014.
2, Heb jij vaak problemen? Valt wel mee, maar ik ben wel snel boos. En ik heb wel eens ruzie door autisme.
3, Ben jij onzeker? Nee niet echt, wel soms over mijn:
Haar, ik ben te dun 17.2, me gedrag, perfectionisme.
4, Wat vind jij van 99 gram? Zoals Jaja het zegt denk ik, wij oordelen zo snel. En we mogen niet altijd een mening hebben maar, de mensen zijn heel lief, behulpzaam. Een goede leuke site daarom ben ik er zo lang.
5, Wat wil jij zeggen over 99 gram? Het is een goede, gezonde, vriendelijke site. En je kan anoniem advies geven of vragen stellen. Ik hoef niet anoniem te blijven ik ben heel open, maar toch is het wel goed. En de mensen van de chat zijn heel lief, ze helpen ons goed, ze leven mee. Er staan leuke dingen.

11 sep 2017, 16:09, Eva
5

He hoe bedoel je Jaja X

12 sep 2017, 16:09, Talita
6

Er staan topics op het forum waar zelfs een blinde aan kan zien dat het fake is.
En ze zitten elkaar anorexia aan te praten.

Forum holt heel hard achteruit vergeleken met 2 jaar gleden.

12 sep 2017, 19:09, Jaja
7

Hee lieve Jaja, je hebt gelijk. Ik zag nog een meisje die heeft verteld dat ze 19 was en werd verkracht, maat haar spelling klopte nog geen eens. Het is best raar om daar mee te spotten. Je hebt wel gelijk, fijne verjaardag nog.

12 sep 2017, 19:09, Eva
8

@Eva.

Het lijkt hier wel of iedereen anorexia heeft.
Of nog erger, wil.

Zie hier ook veel van zulke topics: ik ben .. (leeftijd) en wil sex.
(terwijl het seks is)
Dan denk ik: waarom plaats je het hier?
Als jij seks wil ga je zoeken (vriendje, neefje, broertje, iemand van school of club) naar iemand die dat ook wil.
Maar je kan hier anoniem iets neerzetten en dan krijg je zulke onzin op topics.
(fakenieuws)
En dan zijn er ook nog die daar anoniem op reageren met: ja ik wil wel seksen met jou.
Beiden anoniem, hoe willen ze elkaar ooit vinden?

De site holt hard achteruit.
Het wordt echt tijd dat de moderators in gaan grijpen en de fake topics en reacties gaan verwijderen.

12 sep 2017, 21:09, Jaja
9

Jaja waarschijnlijk zijn het een stel 10 jarige die grappig willen zijn want die spelling is echt slecht.

13 sep 2017, 07:09, juliatje.
10

Jullie hebben helemaal gelijk, echt zo nep is het.

13 sep 2017, 07:09, Eva
11

Kijk, zolang je hier anoniem kan reageren en de moderators grijpen niet in, dan wordt dit alleen maar erger.
Het valt mij ook op dat een hoop topics en reacties van die zeggen 12, 13, 14 jaar te zijn,s'nachts geplaatst worden.

Ik heb ook al eens gevraagd aan de (zogenaamde) hulpverleners die deze site opgezet hebben of ze eens goed uit willen leggen wat het verschil is tussen anorexia en boulimia.
Ik maak beide ''ziekten'' van heel dichtbij mee.
Mijn zus heeft boulimia en een nicht heeft anorexia.

Dan doet het pijn als je hier dan ziet/leest dat ze elkaar gewoon anorexia aan zitten te praten.
Ik denk dat de meesten niet eens weten wat anorexia werkelijk voor een ''ziekte'' is.
Als ze dat echt zouden weten dan zegt het merendeel: nee, dank je, ik wil dat niet.

13 sep 2017, 14:09, Jaja
12

Lieve Jaja je hebt helemaal gelijk, gelukkig begrijp jij mijn. Het doet inderdaad zeer als het echt gebeurt *. Sterkte nog met je familie.

* Dit bericht is aangepast door de moderator.

13 sep 2017, 14:09, Eva
13

En dan nog hoeven ze niet te plaatsen hoe laag ze wogen of nu wegen. Dat wil ik niet eens weten omdat ik dat nog vind. En meiden vergelijken zich met alles.

13 sep 2017, 14:09, Eva

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.