Hoeveelheid eten per dag

Hoi allemaal,

Ik weet niet zo goed hoeveel ik per dag moet eten. Vandaag heb ik twee boterhammen met pindakaas gegeten, paar stukjes watermeloen, een mueslireep en 1 bord avondeten. Is dit genoeg? Ik heb namelijk heel weinig eetlust.

Xx Anoniem

25 mei 2016, Anoniem


Reacties

plaats reactie
1

Miss 3/4 boterhammen, fruit is altijd goed en misschien ook nog iets meer avondeten??? Groetjes van mij

25 mei 2016, 21:05, ik ben het
2

Mijn eten van vandaag: een broodje gezond als lunch (want ik ontbijt niet) als avond eten 1 pannenkoek en als snack eet ik nog wat fruit.

25 mei 2016, 21:05, S.O.S.
3

Er is een reden dat ze in Engeland zeggen:
"Breakfast like a king, lunch like a knight and dunner like a poor guy. Ontbijt is het belangrijkste eten van de dag, sla dit zeker niet over!! Avondeten gebeurt vlak voor je gaat slapen, daar hoef je niet zo veel energie voor te hebben. Lunch is ook belangrijk, het geeft je energie om door te gaan met de dag. Jouw fruitsnacks zijn goed, een beetje meer mag wel. Ook is het aanbevolen om 6 boterhammen per dag te eten, 3/4 voor ontbijt en 3/2 voor lunch. Muesli voor ontbijt is ook goed, maar wel een kom van ongeveer 18 centimeter breed. Probeer dit ritme vast te houden tot je 16. Daarover weet ik niet...

Ik hoop dat je er wat aan hebt!

29 mei 2016, 09:05, Jolalola

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.