Hoer voor een dag

Ik heb de fantasie om als prostituee te werken.
Ik zou eens willen weten hoe het is om als prostituee te werken in een luxe club.
Het lijkt mij gewoon geil om zo eens hoer te spelen en door vreemde mannen te worden gekozen en dan geile sex te hebben.
Heeft nog iemand deze fantasie of ben ik de enige met deze kronkel?

6 nov 2013, lauraxxx


Reacties

plaats reactie
1

oud ben jij???

6 nov 2013, 18:11, lauraxxx
2

Wel meer mensenhebben dat. Je bent niet de enige

6 nov 2013, 19:11, Z
3

je bent nieti de enige want ik heb dat ook

2 jan 2014, 18:01, didi
4

Lieve lauraxxx, natuurlijk mag je dit dromen. Zoals jij dit vertelt en misschien in je gedachten meemaakt, klinkt het heel bot. In werkelijkheid ben je gewoon nieuwsgierig en dat is hartstikke normaal. Toen ik wat jonger was heb ik ook kort dit soort dromen gehad. Bedenk je wel dat dit iets voor jezelf is en dat je niet werkelijk je lichaam zoiets wilt aandoen. Als fantasie is het leuk, maar in werkelijkheid wordt dat anders ervaren. Laat het een fantasie blijven en je hoeft je geen zorgen te maken! Kus L-girl

2 jan 2014, 22:01, L-girl
5

@lauraxxx ik heb ook dat soort fantasies geen probleem je komt ervanzelf vanaf tot die tijd , Geniet van dat soort dromen en als je daaraan denkt kun je jezelf ook vingeren he?

16 apr 2014, 16:04, ....
6

Ik heb een keer gedroomd dat ik het met een meisje deed super akward maar ik ben volgens mij niet lesbisch dromen zeggen niks!

3 aug 2015, 20:08, continueyourdreams
7

Ik heb een keer gedroomd dat ik het met een meisje deed super akward maar ik ben volgens mij niet lesbisch dromen zeggen niks!

ik hoop dat ook

7 aug 2016, 14:08, lauraxxx
8

Iedereen droomt dat toch ik wel maar bij blijft
Het niet aleen een droom

5 apr 2017, 15:04, Hoer#1

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.