Hoekje voor kletspraat.

Hee lieve meiden en jongens, hier ben ik weer, ik ben weer op de computer. Voor degene die willen kletsen over dingen die hun dwars zit of moppen hebben of iets leuks kom hier๐Ÿ˜˜. Je kan hier alles kwijt. Steun of advies. Maar hopelijk word het geen ruzie-topic waar we over pro Ana gaan praten. Wie heeft zin om te kletsen? ๐Ÿ˜‚
๐Ÿ’–Love yourself.

PS: Fijne feestdagen๐ŸŽ„โ„๏ธโ˜ƒ๏ธ

2 dec 2017, Eva๐ŸŒŸ


Reacties

plaats reactie
1

Leuk idee
Zelf loop ik tegen iets aan het zit zo , Ik en me vriendin D zijn al sinds ongeveer 2 jaar vriendinnen met elkaar.Soms wat ups en downs maar de laatste tijd zit ik een beetje te twijfelen aan onze vriendschap omdat een dag of 2 geleden had ik biologie les op school en de docent en de kinderen uit me klas waren aan het kletsen en toen ik bezig was met me werk waren B en A aan het kletsen en uiteindelijk betrokken zij mij erbij met hun gesprek en toen vroegen ze mij over D enzo en zij vonden dat ze geen goede vriendin was omdat ze vonden dat ze niet goed met me omgaat enzo alleen zelf gaat ze nu veel met M door en is het normaal dat ik een plaats altijd opschuif zodat ze naast elkaar kunnen zitten (ik gun het hun omdat het ook leuk voor D is als ze andere goede vrienden heeft) Alleen ik vraag me af of dit normaal is ?

2 dec 2017, 19:12, juliatje.
2

Lieve Juul, best stom dat je dat meemaakt. Ik weet niet echt wat ik vind. Denk je dat haar iets dwars zit? Of je zei per ongeluk iets kwetsend. Hoe lang kennen jullie elkaar? Want soms groeien ze uit elkaar als BFF's elkaar lang kennen. Waren dit dezelfde meiden als de opdracht Duits? Jij bent niet hun slaafje. En jij hoeft ook niet persรฉ voor hun op te schuiven. Het is inderdaad leuk voor D, als ze een goede vriendin heeft, maar jij bent er ook nog. Dat mag je best laten zien.
Bedankt voor je compliment, en misschien kletsen wij hier wel heel veel. Gewoon troost, en advies. ๐Ÿ’–

2 dec 2017, 20:12, Eva
3

Bedankt Eva
Soms heb ik een gevoel van wel.
Ik heb niks ergs gedaan ofzo.
Sinds 2 jaar en het kan gebeuren dat we uit elkaar groeien maar ze heeft het moeilijk doordat haar ouders gaan scheiden denk ik.Ja het waren dezelfde en het is al op ge lost we zeiden er niks over ik en D en we hadden het gemaakt.Hopelijk ook het lijkt me gezellig om te kletsen!

2 dec 2017, 21:12, juliatje.
4

Misschien wil zij inderdaad nieuwe vriendinnen. Maar zo snel zou ik daar niet op rekenen. Misschien kun je het vragen, anders twijfel je zo. Of vragen aan haar of zij M leuker vind als ze zo stom doet. Over dat haar ouders gaan scheiden heb jij toch niks mee te maken, en dan moet ze M net zo als jij behandelen. Misschien ken je het verhaal van Nina over Anne nog? Misschien gaat het al ver, of gebeurt dit niet, maar gewoon voor tips ook en ervaring. Ik zou het vragen, over jou en M en haar ouders. Ik zou niet opschuiven.

3 dec 2017, 09:12, Eva
5

Bedankt

3 dec 2017, 12:12, juliatje.
6

Jij ook

3 dec 2017, 12:12, Eva
7

Heb je een goed idee wat ik voor kerst kan kopen voor mโ€™n ouders? We vieren geen Sinterklaas maar wel kerst! ๐Ÿ˜„๐ŸŽ„ Het moet ook niet heel duur zijn, iets tussen de โ‚ฌ20 en โ‚ฌ60 ๐Ÿ’—๐Ÿ’— ik hoop dat jullie iets leuks weten!!

Fijne Sinterklaas en kerst !! โ„๏ธโ›„๏ธ๐ŸŽ…๐Ÿป

4 dec 2017, 22:12, speedgirl
8

Lieve Speedgirl, jij ook fijne Feestdagen! Je ouders houden denk ik wel van hartjes-chocolade, of een fotoboek. Een horloge misschien. Liefs Eva๐ŸŽ๐Ÿช๐Ÿ˜˜

5 dec 2017, 16:12, Eva
9

Anders een cadeau kaart ,een boek (bijvoorbeeld om iets te leren) of een ticket voor het theater.

5 dec 2017, 17:12, juliatje.
10

Heeft er iemand hulp nodig? Of heeft iemand zin om over iets leuks te praten? ๐Ÿ˜

13 dec 2017, 19:12, Evaโœจ

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.