Hoe zijn jullie 🥞

Heeey lieve meiden/jongens, hoe gaat het? Ik hou van pannenkoeken daarom zet ik heb bij de tittel 😘. Ik wil di topic graag om elkaar voor te stellen. 1, Hoe zien jullie er uit? Dan antwoord ik ook. Ik ben goudblond en heb haar tot me borsten. En ik heb bruine groene ogen. Ik heb een beetje ondergewicht helaas weeg 43 lengte 1.59 denk ik. Mijn benen zijn best lang.
2, Hebben jullie gekke trekjes?
Ik eet pennen tijdens de les. Ik ben heel nieuwsgierig. Als ik zenuwachtig ben lach ik.
3, Waar houden jullie het meeste van?
Ik hou van de natuur, beauty, dieren (maar geen sprinkhanen, oorwormen etc.
4, Uit welke landen komen jullie? Ik ben bijna helemaal Nederlands. En ik ben ook bleek.
5, Waar zijn jullie geboren? Ik ben in Rotterdam geboren.
Bedankt voor het lezen. Liefs Eva 🎁.

17 okt 2017, Eva💕


Reacties

plaats reactie
1

1 zwart-bruin Krullend haar tot me borsten en ik heb bruine ogen met een tintje groen erin en ik heb een gezond gewicht en ik ben 1.66.
2Ja ik ben een erge dromer.
3 Ik hou van een vechtsport doen, muziek luisteren(nightcore) en andere culturen en landen kennen.
4 Ik ben 75% Nederlands en 25% Surinaams (helaas ben ik nog nooit in Suriname geweest) Zelf heb ik een beetje een olijfkleurige kleur.
5 Ik ben in Maastricht geboren.
Leuke vragen

17 okt 2017, 13:10, juliatje.
2

Wat leuk Juul, en ik vind olijfkleurig ook mooi voor de huid. Bedankt voor het antwoorden. Je bent best lang haha.

17 okt 2017, 13:10, Eva🍂
3

Je hebt echt een perfect gewicht, en niet aan de zware kant. Je kant tot 23.5 Je BMI is vanaf 17 gezond dus je zit precies tussenin. Je moet echt niet afvallen. En je gaat nog groeien en wachten zou ik ook niet doen. Want dan ben je al te dun. En als je nog gaat afvallen terwijl je dan al te dun bent met 1.70 en 55 en wilt afvallen is er niks meer van je over. Zelfs de meeste in Nederland hebben overgewicht. En dan kom jij met je ondergewicht. Maar die dikke mensen die ook obesitas willen snap ik niet. Ik vind dit best belangrijk en daarom zeg ik het. 🍭

17 okt 2017, 13:10, Eva🍂
4

Bedankt Eva en geloof me ik ben echt klein hoor in mijn buurt waar ik woon ik werd ook een paar keer smurf genoemd (door vrienden) alleen ik groei denk ik tot de 1.70 want die lengte zit in de familie maar het kan nog alle kanten op (ik ben al ongesteld)

17 okt 2017, 14:10, juliatje.
5

Als grap kan het ook zijn, misschien was je vroeger klein. Maar 1.70 is de gemiddelde lengte hier.

17 okt 2017, 15:10, Eva🍂
6

Nee ze vinden me echt klein de mensen waar ik mee omgaan zijn 1.72 gemiddeld.

17 okt 2017, 19:10, juliatje.
7

hoe gaat het? Goed
1, Hoe zien jullie er uit? Blond haar boblijn donkere ogen en wenkbrauwen, 1.65 lang 50 kilo ben niet dun en ook niet dik, cup B/C omtrek 70
2, Hebben jullie gekke trekjes? Als ik me schaam. Tijdens het lopen ga ik met mijn vingers zo'n geluid maken, ik kijk vaak moeilijk zonder dat ik iets moeilijks denk
3, Waar houden jullie het meeste van? Ik vind de mac lekker honden hou ik van echt mijn favo dieren, gymmen vind ik super leuk maar ik kan het niet haha
4, Uit welke landen komen jullie? Nederland kom ik zelf maar ooms en tantes wonen over de hele wereld.
5, Waar zijn jullie geboren?
Roosendaal

Leuke vragen moet je vaker doen!

17 okt 2017, 19:10, Lynn
8

Lieve Lynn, bedankt voor de antwoorden, en je compliment. Maar Juul, hoe oud zijn je vrienden?

18 okt 2017, 07:10, Eva🍂
9

13-14-15 jaar oud.

18 okt 2017, 08:10, juliatje.
10

Sommige mensen kauwen op hun pennen.
Jij eet pennen.. oké.

18 okt 2017, 13:10, Chloe❤
11

1 - ik heb lang bruin haar, bruine ogen, licht getinte huid, komt omdat ik niet echt Nederlands ben.

2 - gekke trekjes, misschien dat ik puistjes altijd perse moet uitknijpen? En ik eet ook pennen tijdens de les Eva 👊🏼

3 - ik hou van best veel dingen, hahahah, en als ik teveel opnoem kunnen ze me herkennen sorry. Maar ik hou dus van veel dingen :)

4 - ik kom uit china, maar ik zie er ook wel een beetje indonesisch uit hahah.

5 - ik ben geboren in china

18 okt 2017, 16:10, S
12

Hee lieve meiden als eerste lieve S, bedankt voor het antwoorden. Leuk dat je uit China komt. Dan zijn ze ongeveer even oud Juul. Cloe ga ook kauwen op pennen niet eten haha. Bedankt meiden 👧

18 okt 2017, 17:10, Eva🍂
13

Ja dan zijn ze even oud.

18 okt 2017, 17:10, juliatje.

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.