Hoe zijn jullie 🥞

Heeey lieve meiden/jongens, hoe gaat het? Ik hou van pannenkoeken daarom zet ik heb bij de tittel 😘. Ik wil di topic graag om elkaar voor te stellen. 1, Hoe zien jullie er uit? Dan antwoord ik ook. Ik ben goudblond en heb haar tot me borsten. En ik heb bruine groene ogen. Ik heb een beetje ondergewicht helaas weeg 43 lengte 1.59 denk ik. Mijn benen zijn best lang.
2, Hebben jullie gekke trekjes?
Ik eet pennen tijdens de les. Ik ben heel nieuwsgierig. Als ik zenuwachtig ben lach ik.
3, Waar houden jullie het meeste van?
Ik hou van de natuur, beauty, dieren (maar geen sprinkhanen, oorwormen etc.
4, Uit welke landen komen jullie? Ik ben bijna helemaal Nederlands. En ik ben ook bleek.
5, Waar zijn jullie geboren? Ik ben in Rotterdam geboren.
Bedankt voor het lezen. Liefs Eva 🎁.

17 okt 2017, Eva💕


Reacties

plaats reactie
1

1 zwart-bruin Krullend haar tot me borsten en ik heb bruine ogen met een tintje groen erin en ik heb een gezond gewicht en ik ben 1.66.
2Ja ik ben een erge dromer.
3 Ik hou van een vechtsport doen, muziek luisteren(nightcore) en andere culturen en landen kennen.
4 Ik ben 75% Nederlands en 25% Surinaams (helaas ben ik nog nooit in Suriname geweest) Zelf heb ik een beetje een olijfkleurige kleur.
5 Ik ben in Maastricht geboren.
Leuke vragen

17 okt 2017, 13:10, juliatje.
2

Wat leuk Juul, en ik vind olijfkleurig ook mooi voor de huid. Bedankt voor het antwoorden. Je bent best lang haha.

17 okt 2017, 13:10, Eva🍂
3