Hoe ziet jou liefde eruit?

He allen!

Als jij een vriendin of een vriendje krijgt, hoe ziet hij of zij eruit? Bruin haar, blond? Klein, lang? Dik, dun? Dikke billen, dikke borsten? Gespierd of dun? Of misschien normaal? Sportief..?

17 aug 2017, Pollekes


Reacties

plaats reactie
1

ik hoop op Dylan o'Brien maar wss krijg ik een hamster

17 aug 2017, 10:08, Dat kleine poepkindje daar
2

Mijn vriendje is heel licht getint, door de zon. Hij is knap. Donkere ogen. Licht gespierd. 16 jaar oud en 1,72 lang. Hij heeft brede schouders, donker bruine haren. Dunne lippen, soort van kleinbeetje haakneus. Dun, niet dik. En... rookt helaas

17 aug 2017, 11:08, Pen
3

Omg ik ben echt enorm aan het crushen dus ik ga m even beschrijven: Hij heeft een supercute gezichtje en bruine ogen, zn haar is donkerblond en het hangt een beetje over zijn voorhoofd, hij is heel sportief: hij loopt en hij volgt een voetbalriching

17 aug 2017, 22:08, justmexoxo
4

Mijn type is net als Dylan 'O Brien of Jungkook van BTS.Een jongen die langer dan mij is,steviger,ouder,bruin haar,bruin ogen,slim,gek en raar(Zoals ik) En nog een goeie humor,maar de laatste tijden doen jongens alleen stoer.Het is echt moeilijk om een jongen te vinden net als mijn type..

12 feb 2018, 00:02, velpondebestelijm

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.