Hoe zeg ik het, help mij aub.

Hallo,
Ik app dus al een paar maanden met een persoon waar ik dus op verliefd ben geworden. Ik denk dat zij ook op mij is want ze noemt me babe, ze wilt dat ik bij haar ben, ze vind me grappig, zegt dat ze me stem aantrekkelijk vind (is dat een ding) en ze zei like at ze sinds kort een serieuze relatie wilt met iemand. Ik weet dus niet of ik dit denk omdat ik nog nooit een relatie heb gehad enz. Maar ik denk dit gewoon.
Even terug op het onderwerp: ze vroeg overlaatst op wie ik verliefd ben. Ik durfde het niet te zeggen dus zei ik maar iemand random uit m’n klas. Hoe moet ik het haar duidelijk maken zonder dat het 1 grote afgang wordt maar toch duidelijk? Zit hier best wel lang mee.

Dankjewel

19 aug 2020, Rob


Reacties

plaats reactie
1

Oh wat spannend! Ten eerste lijkt het mij belangrijk dat je haar goed leert kennen en te weten komt hoe ze is (als je dat nog niet weet). Sommige mensen ‘flirten’ snel en zeggen bijvoorbeeld snel ‘babe’.
Je kan haar zeker eens vragen om eens iets leuks te gaan doen (want ze zegt immers dat ze bij je wilt zijn). Ik denk dat ze daar wel open voor zou staan. Veel succes nog!!!

8 sep 2020, 22:09, jusmexoxo
2

je kan haar vragen of ze een crush heeft misschien zegt ze dat wat meer. als zij vraagt of je een crush hebt zeg dan: ja, jij. ze vat het waarschijnlijk op alsof zij je crush is. ze zegt dan misschien dat ze jou ook leuk vind. het kan ook zijn dat ze dan zegt sorry maar ik vind iemand anders leuk zeg dan dat je het bedoelde als ja ik heb een crush, jij ook. door dit te zeggen moet ze wel de waarheid zeggen.

9 sep 2020, 15:09, dd

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.