hoe word ik wat minder zwaar

Hoi ik ben nu 11 en 1.63 lang en ik weeg 53 kilo hoe val ik wat af

5 apr 2017, Love


Reacties

plaats reactie
1

Je hoeft niet af te vallen!!!! Je bent goed voor je leeftijd en lengte! Maak je geen zorgen en blijf gewoon goed en gezond eten!

6 apr 2017, 13:04, Julia
2

Heyy
Je hoedt niet af te vallen je bent gezond ☺️
Blijf gewoon gezond eten en dan komt het goed! Luister niet naar mensen die je te zwaar noemen want dat ben je niet!

Xx iemand

6 apr 2017, 14:04, M.c
3

Hoiii ik ben Emma en ik ben 11 jaar 1.55 en 50 kg. Dat is nog wel goed maar op t randje.... hoe kan ik wat meer afvallen

6 apr 2017, 22:04, Emma
4

*** dit bericht is aangepast door de moderator.
Emma bereken je bmi en eet elke dag 3 maaltijden en wacht altijd 2 uur voordat je iets weer eet.probeer anders een teamsport te doen en eet ook genoeg fruit en groente en vraag ook je ouders-voogd om hulp. eet ook elke dag iets uit de schijf van vijf en beweeg elke dag een uur succes met afvallen ps je kan ook proberen zelf gezond te koken als je dat leuk vind groetjes juliatje.

10 apr 2017, 18:04, juliatje.
5

*** dit bericht is aangepast door de moderator
Je kan gwn groot voor je leeftijd zijn hoor
Ze heeft dr nie voor gekoze dus ze kan dr ook nx aan doen
Gr
Ps: je hebt gezond gewicht dus k zou gwn gezond blijve eten 😊

10 apr 2017, 21:04, ...
6

je bent goed zoals je bent

18 mei 2018, 20:05, jos
7

Kijk ik ben acht jaar en ik ben verdrietig om dat ik Zwaag weeg ikweet niet hoe maar mijn mama zegt dat ik zwaar ben en mijn mama is 38 jaar

4 jul 2019, 14:07, Mona
8

Mona als je zorgen maakt over je gewicht vraag dan een arts advies

5 jul 2019, 08:07, juliatje.
9

@Mona
Als je wil dat we kunnen zien of je inderdaad te zwaar bent op dit moment, moet je je lengte en gewicht posten.

Als dat zo is, is er een hele makkelijke oplossing voor jou: groeien! 'Te zwaar' of 'te dik' betekent namelijk altijd dat de balans tussen je lengte en je gewicht op dit moment niet goed is. Een heel lang iemand kan dus veel meer wegen dan een kort iemand en toch niet te dik zijn.

Je gaat de komende jaren nog flink groeien. Als je in die tijd je gewicht (ongeveer) gelijk houdt, word je langer met hetzelfde gewicht, oftewel slanker per centimeter. Op deze manier kan je van je 'te dik zijn' afkomen, zonder te hoeven afvallen ;).

Maar, om te zien of dat ook echt nodig is, hoor ik hier dus graag je gewicht en je lengte terug, als je deze wil geven natuurlijk ;).
See you!

5 jul 2019, 22:07, Timo

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.