hoe word ik wat dikker

hoi
ik wil graag wat dikker worden, ik kom nooit zo snel aan maar hebben jullie dus tips

gewicht: 54kg
lengte: 1.60m
leeftijd: 15

31 mrt 2020, lieke2020


Reacties

plaats reactie
1

Dat is niet een heel moeilijke vraag. Je moet meer eten op een dag, dan dat je gebruikt op een dag. Je moet dus gewoon meer gaan eten. Begin met 's ochtends en/of 1 of 2 boterhammen meer te eten met daarbij 2 glazen volle melk. En 's avonds schep je gewoon wat meer op of een tweede keer. Tussendoortjes kunnen ook geen kwaad als je wat dikker wilt worden, dus neem 's ochtends, 's middags en 's avonds 2 tussendoortjes. Ook kun je dikker worden door meer frisdrank te drinken.

Hoe zwaar wil je eigenlijk worden? En waarom wil je eigenlijk dikker worden? Je hebt toch een goed gewicht?

31 mrt 2020, 22:03, T
2

De manier van T hierboven is helemaal geen gezonde manier van aankomen en raad ik dus ook af.

Een makkelijke en gezonde manier om wat extra energie binnen te krijgen is door goede oliën aan je maaltijden toe te voegen. Bestrijk je boterham met olijfolie voordat je hem besmeert (heel lekker!), giet een lepel lijnzaadolie over je groente of door je smoothie/yoghurt of drink een glas water met een lepeltje chiazaadolie erdoor (ook heel lekker!).

Door wat extra goede vetten (olie is hetzelfde als vet, maar dan vloeibaar 😉) toe te voegen, krijg je makkelijk extra energie binnen op een gezonde manier.

Verder kan je uiteraard je spieren gaan trainen: spieren zijn zwaarder dan vet. Op deze manier kan je zwaarder worden (lees: breder, meer postuur), zonder je vetpercentage omhoog te gooien.

1 apr 2020, 02:04, Timo
3

Hoi Lieke, wat voor een manier had je zelf in gedachte om aan te komen? En wat is de reden dat je graag wat wilt aankomen?

1 apr 2020, 08:04, B

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.