Hoe weet je of je er klaar voor bent?

Heyyy allemaal,
ik heb nu al een aantal maanden een vriendje en hij is al toe aan seks (hij is een jaar ouder dan ik) en ik ben 15, we zijn al best wel ver gegaan. Ik weet niet of ik er al klaar voor ben, hoe merk je dat? En ik weet dat je niks moet doen waar je niet aan toe bent en dat wil ik hiermee voorkomen, hij zei als ik er nog niet klaar voor ben dat hij dan wacht op mij. Dat is super lief, nu wil ik dus graag weten hoe je merkt hoe je er klaar voor bent. Ik wil hem niet lang laten wachten.
xx happy girl x

20 mei 2017, happy girl x


Reacties

plaats reactie
1

Ga gewoon na. Ben je bereid om je maagdelijk nu op te geven? Voelt het goed? Vertrouw je hem genoeg? Wil je het? Twijfel je heel erg if je ertoe bereid bent? Doe gewoon wat je zelf wilt en overhaast niks omdat hij het wilt. Waarschijnlijk snapt hij het wel als je niks wilt overhaasten.

20 mei 2017, 22:05, S
2

Hey Lieve happy girl x, je kan ook een test doen. en dingen testen om te kijken. Doe het wel in kleine stapjes en veilig. Of vraag aan je ouders of iemand om hulp. Liefs Eva

21 mei 2017, 11:05, Eva
3

Als je twijfelt moet je gwn nog even wachten. En begin met kleine dingen, als dit goed voelt ga je iets verder en zo door. Veel geluk samen x

21 mei 2017, 12:05, Elke

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.