Hoe voelt het??

Hiii welkom op de kinksite🤭
Ik ben een meisje van 16 en vind mezelf nog veel te jong om seks te hebben en ga het ook nog niet doen, maar kan iemand me vertellen hoe het voelt want ik ben best wel nieuwsgierig, voelt het nou echt zo goed als iedereen zegt? Pls vertel me in detail 👀

Ik vind het trouwens ook nogal vreemd dat jongeren tegenwoordig al zo vroeg seks hebben, ik ken meisjes die het al op hun 13e deden, en ik vind persoonlijk dat ik eerst wet ouder wil zijn en de juiste wil vinden, ligt dat aan mij? Ik vind 16 nog veel te jong, btw geen enkel joch in mijn omgeving gedraagt zich volwassen dus hell naw, ik wil nog even genieten van het kind zijn.

Maar hoe voelt seks??

3 nov 2020, Metalgirl


Reacties

plaats reactie
1

De wens om te weten "hoe het voelt" strookt niet met je duidelijke gedachte dat je jezelf nog te jong vind voor sex en wil genieten van het kind zijn.
Het slaat nergens op dat je nieuwsgierig bent naar iets wat je absoluut nog niet wilt.

4 nov 2020, 05:11, Jennifer
2

Ik denk dat je stiekem heel geïnteresseerd bent in seks, maar je vanuit thuis (geloof, opvoeding) meegekregen hebt dat je behoort te wachten.

4 nov 2020, 05:11, Marjolein
3

Is heel vies

5 nov 2020, 00:11, Bikinigek
4

Het voelt minder fijn dan dat het lijkt. Het is absoluut fijn hoor maar het is niet iets magisch ofzo. Ik vind zelf de verbinding met iemand fijner door tussendoor te knuffelen enzo. Daarnaast kan ik ook niet klaarkomen door penetratie dus voor mij is voorspel heel belangrijk en fijn. Het is sws fijn om daar veel tijd voor te nemen zodat je goed nat bent zodra je overgaat naar penetratie. Zorg ook gewoon dat hij njet alleen aan zn eigen genot denkt maar eis je eigen orgasme ook op. Hij zal wss wat harder moeten werken dan jij maar dat komt nou eenmaal doordat mannen over het algemeen sneller klaarkomen. Als hij hier allemaal geen moeite voor wilt doen dan moet je of een goed gesprek met hem aan gaan of snel weg wezen bij die gast en een leuke jongen vinden die jou genot belangrijk vindt!

7 nov 2020, 00:11, Lau
5

Doet de 1x keer echt zo verschrikkelijk pijn of zijn dat fabeltjes?

2 mei 2021, 16:05, xoxo2018

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.