hoe voelt het om seks te hebben

Heee, Ik ben een meisje van 17 jaar en nog steeds maagd. Veel vriendinnen van me hebben wel een vriendje en ook seks, en eigenlijk zou ik dat ook best willen.. Ik ben vooral benieuwd hoe het voelt om seks te hebben met een jongen, kan iemand van jullie me dat vertellen? Ik heb het er niet zo makkelijk ober met m'n vriendinnen, omdat dat erg ongemakkelijk is.. Xx, J

4 dec 2016, j meid


Reacties

plaats reactie
1

Heey, ik denk dat het voor iedereen anders is. De een ervaart het als zeer prettig en de ander heeft er helemaal geen behoeft aan. Ik vind t zelf ook zeer prettig aanvoelen. Ik ben 14 en heb het laatst voor het eerst gedaan met mijn vriend. Je hoeft je niet druk te maken, echt heel veel mensen zijn nog niet ontmaagd, het komt vanzelf wel. Ik hoop dat je hier want aan hebt
Xxx pipovdb

5 dec 2016, 19:12, Pipovdb
2

Zoals pipovdb zegt voor iedereen anders.
Wanneer je seks wil zorg wel dat je het ook echt wil,
Ik ben zelf 17 en op mijn 15e ontmaagd en daar heb ik enorme spijt van, ikzelf ben niet zo snel opgewonden en vind lekker naakt knuffelen al fijn, geef vooral je grenzen aan, dan geniet je het meeste, want iets tegen je zin doen is nooit fijn,

7 dec 2016, 01:12, NathQuadis

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.