Hoe ver moet ik gaan?

Haii, ik ben een meisje van 15 jaar. Ik heb sinds 2 weken contact met een jongen van school. We hebben al 3x afgesproken en er zijn natuurlijk wel wat dingen gebeurd. We hebben gezoend, hij heeft mij gevingerd en gebeft en ik heb hem afgetrokken (ik ben nog wel maagd en hij niet) Ik voel me echt goed bij hem en vertrouw hem ook. Het is de eerste jongen bij wie ik verder durf te gaan dan alleen zoenen. Nu vroeg hij mij of ik zijn vriendin wil zijn, en dat wil ik wel alleen ik heb tegen hem gezegd dat ik hem wat langer wil kennen hij respecteerde dat en deed er niet raar over. Maar ik vraag me af hoelang ik hem ongeveer moet kennen voordat het normaal is om een relatie te krijgen. En mijn andere vraag was: wanneer is het een goede tijd om voor het eerst seks te hebben. Want hij is geen maagd meer en ik wel, maar ik voel me zo goed en vertrouwd bij hem dat ik denk "als de situatie zich voordoet dan wil ik wel seks hebben". Maar hoe vinden jullie dat? Sorry voor mijn lange verhaal. Kusjes xx

27 feb 2017, Ruby


Reacties

plaats reactie
1

hallio Ruby ik zou echt niet sexen en ik zou nu al verkering krijgenwanrt dat zoenen en liefde is minder erg als sexs

27 feb 2017, 15:02, tamaraaaa
2

Als je het wil en zeker weet dat hij het ook wil, dan kun je een relatie beginnen. Jullie doen al best veel, dus ik zou het gewoon voorstellen. Hetzelfde geldt voor seks. Het gaat erom of je er klaar voor bent, niet hoe lang je hebt. Ik deed het na drie maanden en ik was bijna 16. Maar ik zou nu nog even wachten, want jullie hebben nog niet eens officieel wat en hebben dan nog maar kort.

27 feb 2017, 16:02, Me
3

Ik wil ook sowieso eerst een relatie hebben voordat ik verder ga

27 feb 2017, 17:02, Ruby
4

Als het voor jou goed voelt moet je het doen, maar niks doen waar je geen zin in hebt. Ik zou ook eerst hem iets beter leren kennen, dan eerst een relatie hebben en dan gewoon kijken of je er al aan toe bent, ookal is het 1 week na je relatie of 3 maand dat maakt niet uit, als hij je echt leuk vind dan wacht hij, en anders is hij je niet waard. En er is geloof ik niet echt een regel voor bepaalde tijd voordat je een relatie hebt, gewoon als het goed voelt.

27 feb 2017, 18:02, happy girl x
5

Ik vind zelf met 2 weken contact al vingeren en andere dingen doen gewoon te vroeg. Ook dan al zijn vriendin zijn vind ik zelf niet verstandig. Ik zou heb wat beter leren kennen. Misschien nog 2 weken, dan ken je hem een maand. Als je dan een relatie hebt, moet je niet meteen overhaast 'de liefde bedrijven' , maar gewoom geduld hebben en er GOED en LANG over nadenken. Je moet absoluut niet iets doen waar je nog wat over twijfelt

2 mrt 2017, 19:03, Xoxo

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.