hoe moet je zoenen! help me!

Hi everyone!!

Ik ben 15 en heb nog nooit gezoend. En ik ken een leuke jongen en ik denk dat met hem mijn eerste zoen gaat zijn!

Maar ik ben bang dat als het moment er aan komen ik helemaal ga stressen!! En dat ik niet weet hoe het moet en het echt verknal!

Ik weet dus echt niet hoe het moet! En youtube filmpjes helpen niet zo veel. Ik hoor soms dat je rondjes moet draaien? Maar dan ben je toch een wasmachine en op filmpjes waar mensen zoenen happen ze meer. Kan iemand mij dit uitleggen?

Wat moet je precies doen met je tong? Hoe zoen je haha. Heeft iemand misschien een omschrijving en een stappenplan. Of hoe kan ik oefenen en wat voor beweging moet ik dan maken.

En zeg aub niet dat het vanzelf gaat! Want ik wil liever tips met hoe je t moet doen en wat je met je tong moet doen etc.

Als je hierop reageerd echt alvast heel erg bedankt, je hebt me dan echt geholpen!

xxx mij

27 aug 2019, insecuregirl


Reacties

plaats reactie
1

Niet gelijk de tong erbij gooien! Meestal eerst een kusje, daarna zuig je op zijn bovenlip of onderlip en dan hap je zeg maar op elkaars lippen. Alsof je eet... soort van... Maar niet gelijk je tong uitsteken!
Pas als je al even bezig bent en zijn tong voelt kun je ook jouw tong in de strijd gooien. Raak gewoon zijn tong aan met jouw tong en sluit je mond daarna weer, om vervolgens weer zijn lippen te zoenen. Je stopt er zeg maar kleine dosis tong bij en inderdaad geen rondjes gaan draaien!

Over tong gesproken; als je echt volop gaat tongzoenen, wees dan juist niet zuinig want dan lijkt het alsof je niet wilt...

Zoek eens de kiss scene van Angelina Jolie op als voorbeeld...

28 aug 2019, 14:08, Mate

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.