hoe moet je tongen?

hey allemaal!!

Ik ben 15 en heb nog nooit gezoend. En ik ken een leuke jongen en ik denk dat met hem mijn eerste zoen gaat zijn!

Maar ik ben bang dat als het moment er aan komen ik helemaal ga stressen!! En dat ik niet weet hoe het moet en het echt verknal!

Ik weet dus echt niet hoe het moet! En youtube filmpjes helpen niet zo veel. Ik hoor soms dat je rondjes moet draaien? Maar dan ben je toch een wasmachine en op filmpjes waar mensen zoenen happen ze meer. Kan iemand mij dit uitleggen?

Wat moet je precies doen met je tong? Hoe zoen je haha. Heeft iemand misschien een omschrijving en een stappenplan. Of hoe kan ik oefenen en wat voor beweging moet ik dan maken.

En zeg aub niet dat het vanzelf gaat! Want ik wil liever tips met hoe je t moet doen en wat je met je tong moet doen etc.

Als je hierop reageerd echt alvast heel erg bedankt, je hebt me dan echt geholpen!

xxx mij

31 aug 2019, lau x


Reacties

plaats reactie
1

Okeeee hahaha best grappig want dit was ik precies 2 jaar geleden, ik streste m helemaal voor mijn eerste tongzoen, ik ging ook op internet alles opzoeken enz. enz. maar geloof me, het gaat serieus vanzelf, je bent niet alleen, er is ook nog de jongen die n tong in je bek douwt en hij probeert er ook mar iets van te maken. Maarja zo te lezen wil je dit antwoord niet horen dusss dan geef ik je maar wat tips. Als je voelt aankomen dat het gaat gebeuren, dus dat jullie hoofden dichterbij komen, zoen je hem gewoon eerst op de mond zonder tong, dus gewoon aanraken met de lippen en wat zoenen zo, en dan die tong naar binnen, ten eerste: ga geen rondjes draaien als een wasmachine!!!, maar als je tong in zijn mond is merk je dat hij ook wat bewegingen maakt en daar moet je n beetje in meegaan, ga gewoon half rond zijn tong, rustig, je merkt dan vanzelf wat je lekker vind, en niet gaan happen ofzo maar gewoon rustige bewegingen in zijn mond, tussedoor kun je ook gewoon wat zoenen op de mond. geloof me, je eerste tongzoen is niet echt geweldig, hoe vaker je tongzoent met iemand hoe beter het gaat en hoe sneller je erachjter komt wat jij lekker vind, laat je gewoon n beetje meegaan, maak wat bewegingen in zn mond met je tong, je merkt dan wel wat je doet want het is echt niet dat je je tong in zijn mond doet en dat je m dan stil houd, dus als je t maar gewoon n beetje rustig beweegt en geen wasmachine! succes xo

1 sep 2019, 22:09, mila

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.