Hoe moet je nou een tampon in doen?!

Heyy,
ik heb echt al 100 tampons verspilt, het lukt gewoon niet! ik had de tampon wel 1xtje met de puntje er in, maar hij wou er nii verder in. met spiegel werkt ook nii…
Iemand tips? of zelfs een tutorial XD

2 jun 2019, Help Me!


Reacties

plaats reactie
1

Tampon met inbrenghuls kan helpen, die kun je ook overal kopen.
En als je dat niet wil, begin dan gewoon met kleine tampons te proberen. Doe je benen weid open, of zet een been op het badrand zodat je er makkelijker bij kunt. Je moet jezelf echt super ontspannen anders krijg je m er niet in door de spieren. ( daarom ontspannen dus!!!!). probeer het anders een liggend, of zittend. probeer gewoon allemaal verschillende manieren. als je de tampon er in wil doen zorg dan dat je eens elke richting een beetje probeert, zo weet je welke richting goed is. suc6 Xx

2 jun 2019, 22:06, ro
2

Je kan ook op het topje iets van vaseline ofzo doen, wel ff opletten dat het niet schadelijk is voor je vagina. Maar dan glijd het wat makkelijker dan zon droge tampon

4 jun 2019, 11:06, Roosx
3

Tampon inbrengen voor de eerste keer is altijd even proberen. Dit kan moeilijk zijn door de ligging van je baarmoeder. Meestal is je baarmoeder een beetje naar voren gekanteld, dus als je de tampon inbrengt duw je een beetje naar je toe. Het kan ook zijn dat je baarmoeder een beetje naar achteren is gekanteld, dan moet je de tampon een beetje van je af duwen. Het is altijd even uitvinden en proberen, maar hoe vaker je het oefent hoe makkelijker het gaat. Veel succes!

4 jun 2019, 17:06, Ano

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.