Hoe moet je goed aftrekken

Ik heb vandaag afgesproken met een jongen die ik leuk vind. We belanden in bed en ik heb hem afgetrokken. Alleen kwam hij maar niet. Dit was de eerste keer dat ik het deed en waarschijnlijk deed k t helemaal verkeerd. Het duurde best lang en hij kwam maar niet. Hoe trek je een jongen nou het beste af. Hij vroeg of ik hem wilde pijpen maar dat vond ik een stapje te ver. Laat me je beste aftrek tips horen! Graag ook van jongens

Thnxx xoxo sia

29 mei 2020, Sia


Reacties

plaats reactie
1

Misschien had hij het zelf al gedaan voor hij naar jou kwam. Dan is het moeilijk om nogmaals te komen. Gebruik genoeg speeksel, olie of glijmiddel. Je vind heel wat tips online. Doe het zeker niet te wild en betrek ook zijn balzak en anus erbij met een vinger. Heel wat mannen worden graag ook gevingert tijdens het aftrekken/pijpen. Daar worden ze super geil van en komen ze in geen tijd klaar.

29 mei 2020, 20:05, Lara
2

Sommige jongens vinden het echt geil als je je nagels er in zet.

29 mei 2020, 20:05, Boompje
3

Als jongeman zijnde kan ik de eerste commentaar bevestigen. Een vinger op (of beter gezegd in) de juiste plaat is echt hemels!
De tweede reactie lijkt mij maar niets, nagels lijken me pijnlijk.

29 mei 2020, 22:05, Herenstrings
4

Uhm moet je dan je vinger in zn anus proppen?😂😂 en dan gwn vingeren hoe je het bij jezelf doet??

6 jun 2020, 16:06, 99gram student
5

Daar heb je een mond voor. En nee niet pijpen maar praten. Vraag gewoon aan hem.

7 jun 2020, 01:06, Bikinigek
6

@99gram student: neen, eerst de anus kieten en masseren en dan met heel veel spuug of glijmiddel voorzichtig naar binnen gaan en de prostaar masseren. Als hij hiervoor open staat dan zal hij het orgasme van zijn leven beleven.

8 jun 2020, 03:06, Lara
7

als ik jou was zou ik dat uberhaupt niet doen
maar mij lijkt het het beste om aan hem te vragen wat hij lekker vind en hoe hij het doen bij zichzelf. misschien kan hij jou hand begeleiden en dan doe je het samen.

vraag hem ook eens of hij je wilt vingeren

9 jun 2020, 11:06, guppiedegup

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.