hoe moet ik zoenen? en ben ik te jong.

hii

ik wil zoenen met me vriendje en hij wil het ook maar ik weet niet hoe het moet maar hij heeft het al een keer gedaan en nog iets ik ben bijna 12 vinden jullie mij te jong ik wil het wel maar toch en stel dat we het doen moet ik het dan tegen mn moeder zeggen of niet wat hebben jullie gedaan

kus layliiieee

1 mei 2015, laylatje11


Reacties

plaats reactie
1

Hooii,
nee hoor je bent niet te jong, er is niet echt een leeftijd voor. Wanneer je het gewoon wilt is er niet echt een leeftijd. en bedoel je zoenen met of zonder tong? Geef ik je wat tips (; ben zelf ook 12.

1 mei 2015, 21:05, ikeeee
2

met dat wil hij ook en ik ook wel

1 mei 2015, 21:05, laylatje11
3

Er zijn niet regeltjes voor ofzo. open je mond tot dat je de tong van de ander voelt, draai een beetje (ga niet wild aan de slag) en neem soms een rustpauze door elkaars lippen te voelen. Maar vooral:geniet en hou het leuk
Suc6! Groetjesss

2 mei 2015, 08:05, ikeeee
4

thnx ikeeee

2 mei 2015, 16:05, laylatje11
5

Ik ben zelf een meisje en ik vind een meisje leuk maar durf niet te zoenen zomaar kan iemand tips geven xx mij

2 mei 2015, 23:05, Anoniempjexx2003
6

Het moet van allebei komen, dan gaat het gewoon vanzelf

4 mei 2015, 11:05, ikeeee
7

weetje als je heel langzaam naar hem/haar toe gaat met je hoofd en in diegene zijn/haar ogen kijkt gaat t zowat vanzelf
en als jullie het allebei willen wrm doe je het dan gwn niet? er kan niet echt iets fout gaan maar als je zorgt dat je frisse adem hebt en niet tornado doet in iemands mond maar gwn rustig rondjes draaid gaat alles perfect tenzij je op zijn/haar tong bijt of tegen de tanden botst dus doe dat maar niet :')

4 mei 2015, 22:05, alicia
8

Seks hebben kan ook

5 jun 2015, 13:06, Love me
9

Het maakt niet uit hoe oud je bent ;) Ik was net 13 bij mn eerste kus.
Ik ben nu 14 en heb een ander vriendje (ddie STUKKEN beter is ♥). Onze zoen was echt heel onverwachts. We gaven elkaar een knuffel, keken elkaar aan en bam kus op de mond. xD
als jij degene wilt zijn die hem een zoen wilt geven dan begin je als je het ongemakkelijk vind met een knuffel, en neem even de tijd, kijk hem dan aan terwijl je hem nog in je armen hebt en geef hem een kus :) Hoe lang die duurt mag je zelf weten ;)
Als je nog meer wilt weten mag je t zeggen.

6 jun 2015, 19:06, dit ben ik
10

love me
kan dat echt op die leeftijd?
heb jij dat dan al gedaan?

15 feb 2018, 07:02, mijntje

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.