Hoe moet ik vakantie vrienden maken?

Hee allemaal,
Ik zit nu op vakantie in Italië, maar ik verveel me dood. Ik ben enigszins, dus ben ik hier alleen met mijn ouders. Bijna iedereen heeft wel een vriend (in), dus wordt het nog moeilijker om daar tussen te komen. Ik had mee zoveel voorgesteld, maar ik weet gewoon niet hoe ik vrienden moet maken. Kunnen jullie me plz tips geven?
Xx

7 jul 2013, verwijderd-wGF1uB


Reacties

plaats reactie
1

Enigszins = enigskind

7 jul 2013, 11:07, verwijderd-wGF1uB
2

heey als je zeker weet dat iemand nederlands is vraag je : benn jij nederlands als die je ra=ar aankijkt zit het niet goed ( die methode werkt goed zo heb ik 3 vriendinnen gkregen ) al het niet werk moet je het nog maar eens vragen

gr banaan

7 jul 2013, 17:07, crazy.banaan
3

Thx, ik ga het proberen.

7 jul 2013, 22:07, verwijderd-wGF1uB
4

Lief lachen naar alle jongens en hopen dat ze naar je toe komen.

8 jul 2013, 22:07, iristessa
5

gewoon blijven praten, vragen stellen en geïnteresseerd kijken. werkt.

9 jul 2013, 09:07, dff
6

ik snap dat het saai wordt als je alleen bent, ik ben verschrikkelijk sociaal (totaal niet -.-) en vind het lastig om naar iemand toe te stappen. mijn moeder is wel erg sociaal en op de camping gaat ze met iedere nederlander een praatje maken en met de mensen die kinderen hebben gaan we vaak wat drinken.
xxx en succes

26 jul 2013, 14:07, Luna
7

Hoi ik ben cool

21 aug 2013, 15:08, Romy
8

Ik ben fking lekker, de jongens komen gewoon op mij afgelopen alsof ik een magneet ben.

29 jul 2018, 16:07, Tessa

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.