hoe moet ik mijn valentijncadeautje aan hem geven???

hey allemaal! Ik ben verliefd op een jongen uit mijn klas en heb een valentijncadeautje voor hem gekocht. hij heeft geen flauw idee dat ik op hem ben en ik weet niet of hij ook op mij is.. maar hij heeft me wel een keer knap genoemd!! maar verder praat hij zowat nooit met mij in de klas, alleen soms via Whatsapp. daarom wil ik mijn cadeautje in het geheim geven. want ik ben heel erg bang dat ik hem straks dat cadeautje geef en dat hij me helemaal niet leuk vind... alleen heb ik geen flauw idee hoe ik dat cadeautje aan hem moet geven zonder dat hij ziet dat het van mij komt.. ik kan het niet zomaar in zijn tas stoppen want dat kan iedereen zien ( ik ga echt helemaal af als iemand zegt dat het van mij komt!) En in zijn kluisje stoppen kan ook niet want ik weet niet welk kluisje hij heeft en ik heb ook geen sleutel, ook kan ik het niet opsturen want ik weet niet waar hij woont.. wat moet ik nou doen???????

3 feb 2018, hopeloosverliefdmeisje...


Reacties

plaats reactie
1

Lieve hopeloosverliefdmeisje... , maak je niet druk. Want je kan het geven als hij moet nablijven, dan is het ook rustig. Of bij de fietsenstalling. Weet waar hij vaak is, en het rustig is. 😀

4 feb 2018, 10:02, Eva🎆
2

Gewoon niet, hou het lekker zelf.

8 feb 2018, 13:02, BbB
3

Stuur je kadeautje in een poederbrief!

25 mrt 2018, 17:03, Piemelslikker
4

beetje laat voor een valentijncadeautje. volgens mij was dat in feb ergens.

28 mrt 2018, 04:03, #k#

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.