Hoe make-up vragen????

Ik wil graag make-up dragen zoals mascara en consealer, blush maar hoe vraag ik dit aan mijn moeder?
En hoe vind ik de juist kleur consealer enzo
Ik ben trouwens 11 z en zit in groep 8

2 jan 2017, Randommeisje


Reacties

plaats reactie
1

Plsss kan iemand mij helpen

3 jan 2017, 09:01, Randommeisje
2

Ik zou je nog niet adviseren om make up te dragen omdat je huid nog jong is en ik denk niet dat je al te veel pukkels hebt, als je make up gaat dragen is de kans op puisten hoger omdat er in make up allemaal dingen zit wat eigenlijk niet goed is voor je huid. Maar als je toch make up wilt dragen zou ik het eerst met je moeder bespreken dat je wilt beginnen met wat make up. Ik zou niet beginnen met te veel dingen anders lijk je net een Barbie pop. Begin eerst met een beetje mascara en oogschaduw, daarna kan je een beetje lippenstift gebruiken en dan foundation of concealer.
(Let op: concealer en foundation wordt gebruikt om je echte huid te verbergen en pukkels enzo weg te werken, als he geen pukkels hebt zou ik dit niet doen) denk er ook over na dat make up soms best duur kan zijn. En als je in een winkel loopt en zoekt voor foundation zie je meestal testers, ( dat staat er ook op) en dat kan je op je hand doen om te kijken of Het bij je huidskleur past! Veel suc6 hopelijk heb je nu een beetje een idee

3 jan 2017, 10:01, Roodroosje
3

Maar kan ik dan wel blush enzo gebruiken

3 jan 2017, 12:01, Randommeisje
4

Ja hoor! Je moet wel een blush gebruiken waardoor je er niet uitzien als een rode tomaat lol, dus gewoon een zachte blush en niet te veel!

3 jan 2017, 14:01, Roodroosje
5

En hoe vraag ik dit aan mijn moeder

3 jan 2017, 16:01, Randommeisje
6

heaii ik zit ook in groep acht en ik gebruik een beetje mascara en soms een beetje poeder en een zachte lippestift

4 jan 2017, 10:01, moppie
7

random meisje, doe het gewoon! ik denk niet dat ze het raar gaat vinden dat je make up wilt proberen,

4 jan 2017, 10:01, roodroosje
8

Weten jullie een goed merk voor mascara

4 jan 2017, 19:01, Randommeisje
9

Ik gebruik altijd de new york colour big bolde mascara zwart - de zwarte buitenkant want die is best vol btw ik ben 11 en zit in grp 8

14 feb 2017, 21:02, F
10

Goed merk mascara: maybelline million vollume lashes
Die heb ik en werkt best goed, volgens mij niet watervast maar loopt eigenlijk niet enorm veel of zichtbaar uit bij regen

Nadeel: altijd als ik make-up op doe gaat het regenen die dag, echt ALTIJD.. dus ik draag nooit makeup ofdoe het op op school en haal het eraf voordat ik weer weg ga. Ik weet niet wat het is maar de weergoden zien me liever zonder makeup denk ik

18 feb 2017, 19:02, Xoxo
11

Ow en voor lippenstift:
maybelline vivid matte liquid
Of
essence

Essence is trouwens dierproefvrij, redelijk goedkoop, maar wel goed. Blijft niet heel goed zitten de hele dag lang maar wel diervriendelijk👍🏼

Maybelline vind ik goed omdat het niet enorm duur is (wel duur maar niet richting l'oreal of chanel ofzo) en de lippenstift matte niet droog aanvoelt.

18 feb 2017, 19:02, Xoxo

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.