Hoe krijg je mooie huid ? Wat gebruiken jullie ?

Er zijn mensen met een mooie huid (gezicht) zonder 1 puistje !
Mijn huid word rap rood , puistjes , .. Niet zo elegaal.
Maar wat help goed voor zo'n "perfect" huid te krijgen ? Wat gebruiken jullie en werkt het goed ? Zie je echt verschil ? Of tips ? Laat het me allemaal weten !
Zeg ook ajb hoe het noemt, merk , prijs en uit Welke Winkel je het hebt.
Alvast bedankt. 😊

5 jul 2015, Bk


Reacties

plaats reactie
1

Ga naar de apotheek.
of bij de tuinen (winkel) heb je goeie dingen voor je gezicht vraag daar om advies en ze helpen je gelijk echt heel goed

6 jul 2015, 01:07, onzekeremeid
2

Ik heb helemaal geen last van pukkels ofzo. Misschien komt dat omdat ik elke dag mijn gezicht schoonmaak met van die reiniging doekjes. Bij de voordeel shop😊 in een blauwe verpakking. Vraag er maar naar. Heel handig!

6 jul 2015, 20:07, ikkeee
3

Belangrijk is je huid in ieder geval elke dag met water te wassen. Gebruik het liefst milde reinigingmiddelen zonder alcohol, die zijn niet goed voor je jonge huid.

7 jul 2015, 16:07, Ajuna
4

make-up duhhh en een pinset voor de onodige haartjes....

7 jul 2015, 21:07, lisa de lijf verkoper er is niks van over
5

Identificeer eerst wat voor huid je hebt. Als je heel veel puistjes heb is de kans groot dat je een vettige huid hebt. Als eerder gezegd is 2x wassen belangrijk voor een egale huid. Vind zelf Etos huismerk reinigingsgel heel fijn toen ik nog last had van jeugdpuistjes, kost maar 4 euro ofzo. Zit vooral niet teveel aan je huid. Op je handen leunen, eraan friemelen etc. niet doen. Verwacht pas resultaat na ong. 2 weken. Ook veel water drinken helpt bij het hebben van een goede huid.

9 jul 2015, 12:07, JuliePulie
6

Ik heb er zelf niet echt last van, maar snap dat het hartstikke vervelend is, een paar standaard tips:
- Slaap goed
- Drink heel veel water
- Eet gezond
- Kijk naar speciale creme's bij de drogist ( vraag )
- Reinig elke avond en ochtend je gezicht met reiniging melk

Dat zijn de dingen die zo ver ik weet helpen!

9 jul 2015, 16:07, SelinaD
7

Het beste is om hele milde producten te gebruiken. Ik gebruik de laatste tijd alleen nog maar Ultra Bland van Lush om mijn makeup er af te halen en gebruik daarna een milde Facewash. Daarna een creme van Nivea. En hier en daar op wat droge plekjes\puistjes of dergelijks wat Vaseline. Ik heb geen hele mooie huid vind ik zelf, maar het valt echt mee hoeveel puistjes ik heb! En dat is zo sinds ik deze producten gebruik. Ook goed slapen helpt, VEEL water drinken! En dan niet 1 glas, maar gewoon 8\10 glazen per dag! Ik ben sinds kort ook helemaal verslaafd aan Aloe Vera drinken! Je kan het gewoon kopen bij de supermarkt, neem dan wel degene zonder suiker!! En eet gewoon gezond! X

10 jul 2015, 00:07, anoniempjex
8

Wat ik doe..
Als ik een paar puistjes heb, die eerst uitknijpen. Daarna
1-reinigingsmelk gebruiken
2-gezichts tonic gebruiken
3-facial mousse gebruiken (goed inwrijven)
4-dagcrème op (zodat je geen droge huis krijgt maar een mooie gladde)

Dat is wat ik doe.. Ik heb zo nu en dan wel 1/2 puistjes.. Maar verder een gladde egale huid

(Ps. Je hebt de producten voor verschillende huidsoorten. Vraag een verkoopster wat voor huid je hebt en welke producten het meeste resultaat hebben)

En ps.. GEEN make-up.. Daar krijg je puistjes van

12 nov 2015, 20:11, I.am.in.love

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.