hoe krijg je meer schaamhaar

Hoi ik ben 11 jaar ik wil ecgt veel meer schaamhaar want dat lijkt me wel cool wie weet hoe ik meer krijg?
Ik heb wel heel lang schaamhaar viir mijn leeftijd denk ik want ik heb ongeveer 2 centimeter maar echt heel weining help me alsjeblieftt..

Xx lovemeisje

16 aug 2015, Lovemeisje


Reacties

plaats reactie
1

**dit bericht is aangepast door de moderator**
Wees blij als je weinig hebt, het is niet cool om veel te hebben, het is juist smerig.

16 aug 2015, 14:08, Hero/Villain
2

Hero/Villain er is NIKS SMERIGS AAN! je moet gewoon wassen.. kaal betekend niet dat je nooit meer hoeft te wassen ;) alle 2 is het gewoon bij houden. en er zijn jongens die kaal heel saai vinden overkomen. ik bijvoorbeeld, zie liever haar.

22 aug 2015, 18:08, bikinigek
3

Hallo lovemeisje, schaamhaar moet je laten groeien en indd bijhouden met wassen. Wat bikiniegek zegt klopt helemaal. de ene houd van schaamhaar en de ander niet. Ik zelf heb ook schaamhaar alleen ik hou het kort. en tot slot, je bent pas 11.

22 aug 2015, 19:08, Koen1987
4

Het wil je het weten je moet je nu scheren en dat heel vaak daarna moet je heel lang wachten en dan groeit het veel sneller en ik wou het ook heel lang en dat kreeg ik ik heb het nu op 5 centimeter en ik i. Nog veel meer

29 dec 2015, 22:12, schaamjeniet123
5

Ik ben 15 en ik heb weinig balhaar ik wil meer lijkt me leuk
Ik ga morgen neuken dusja dan lijkt me verstandig om balhaar te hebben

25 apr 2016, 16:04, Loveseks
6

Balhaar hebben is niet sexy ofzo hoor. Loveseks.
En je kan dat toch niet laten groeien in 1 dag dus je moet gewoon wachten tot je wat ouder bent dan heb je meer

25 apr 2016, 18:04, Lalalola
7

Hoi,
Waarom zou je dit cool vinden? Het is niet fijn en het kriebelt. Je krijgt dit vanzelf als je iets ouder bent, rond je puberteit. Vooral niet willen want het is stom!

27 apr 2016, 22:04, Anoniem
8

hee lovegirl,ik houd ook van gewoon laten groeien,
wacht maar je krijgt vanzelf meer schaamhaar ik ook toen k 11 was had ik zelf al aardig wat haar daar beneden maar rond mn12 begon het echt te groeien.
mijn moeder is 33 en scheert zich echt nooit en als ik samen doesj zegt ze altijd dat ze zich niet scheert omdat ze kaal te veel werk en pijn vind.
kben 14 en heb echt wel veel schaamhaar.de meeste zeggen dat schaamhaar vies is en dat jongens het niet willen nou,mijn vriendje vind mijn schaamhaar juist mooi,
dus cheer ik me nereguns en heb veel haar overal.
kheb r geen probleme mee,lekker makkelijk
kvind t wel raar dat k blond haar op me hoofd heb en bijna zwart schaamhaar me vriendje vind het prachtig dat k zwart schaamhaar hebb
sukses delphine

13 mei 2016, 05:05, delphine14
9

Klopt het dat als je je schaamhaar weg doet dat ja schaam haar sneller groeit,en als he het weg doet hoeveel tijd heeft het nodig om langer te groeien groetjes Ruben ben 17 jaar

10 aug 2017, 11:08, Ruben17
10

Wejooh! Dit heb ik nog nooit gehoord een meisje die meer schaam haar wilt als ik heb scheer zegt me moeder heb je je oksels geschoren. Ik wil dan ja zeggen maar zeg automatisch nee omdat ik me er voor schaam daarvan die naam. Wel heerlijk dat je het juist cool vind maar let maar op als je later een vriendje heb zeggen ze meestal dat ze het niet mooi vinden. Mijne maakt hij niks uit hij zegt dat hij het fijner vind zonder alleen als ik het wil laten groeien maakt het hem niet zo veel uit.

14 sep 2017, 22:09, Hetisjegirl123
11

Je moet t scheren, dan groeit het meeste sneller x

10 okt 2017, 11:10, S
12

Mijn vriendje vindt schaamhaar juist mooi maar ik was het zelf nogal zat en ik scheer het sinds een tijdje weer, alles helemaal weg. Het gaat niet echt sneller groeien van scheren, dat lijkt alleen maar zo. Maar uiteindelijk bereikt ook schaamhaar een maximale lengte en zal het niet oneindig langer worden. Bij mij werd het ook nooit langer dan zo'n 4 centimeter.

10 okt 2017, 17:10, Kim96
13

Ik scheer de bikinilijn en knip de rest heel kort maar als je het scheert jeukt het toch heel erg dus waarom zou je dat doen.

10 okt 2017, 18:10, Ikka
14

De eerste paar keren kan het wat jeuken omdat je huid er aan moet wennen. Ik scheer nu om de dag en ik heb geen last van jeuk, en het voelt lekker fris. Het is ook een stuk fijner als ik ongesteld ben.

10 okt 2017, 18:10, Kim96
15

In het begin van dit topic zei ik dat ik mijn schaamhaar trimde. Nu vanaf half augustus niks maar aan gedaan. Alleen mijn zak geschoren. Ben zelf ook gek op schaamhaar bij mensen, als het maar netjes eruit ziet.

10 okt 2017, 18:10, Koen1987
16

Alle organen hebben een bepaalde functionaliteit, de haren ook!
Je moet je schaam haar niet scheren maar onderhouden/schoon houden. Schaam haar maakt het sex leuker!

15 mei 2018, 20:05, Ferdous
17

Hoe krijg ik bal haar

25 sep 2018, 16:09, Hwbk

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.