Hoe krijg ik sproetjes?

Hoi, ik ben altijd jaloers geweest op mensen met sproeten en ik zou dat graag ook willen hebben. Ik weet dat het niet altijd mogelijk is. Ik ben een brunette,best blank en ik zie regelmatig kinderen op mijn school die bruin haar hebben met sproeten. De kans is natuurlijk groter voor mensen met blond of rood haar. Maar wat ik gaarne wil vragen is:Hoe krijg ik sproetjes? Moet ik een specifieke voedsel eten? Moet ik heel lang in de zon zitten? Heeft iemand een antwoord op mijn vraag of advies, laat het me hieronder weten.

22 dec 2018, mydolvka


Reacties

plaats reactie
1

Hey,
ik weet hier niet heel veel van af maar volgens mij is het genetisch bepaald? Dus veel kan je er niet aan doen.

x

23 dec 2018, 21:12, Evaax
2

- ga wat vaker in de zon zitten
- je kan ze tekenen met eyeliner (Kies een eyeliner in bruine tinten)

25 dec 2018, 16:12, justmexoxo
3

Heey
Ik heb ook sproetjes maar ik wil eigenlijk helemaal geen sproetjes want ik vind het lelijk en als je verbrand bent hebben ze een rare kleur. Maar je kunt ze maken met henna of make up zoals bruine eyeliner ofzo🤔 hopelijk vind je iets. Veel succes

30 apr 2019, 17:04, Girlpowerr

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.