Hoe kom ik van mijn buikvet af?

Hoi! Ik ben een meisje van bijna 14, 43 kilo en 1.55m. Aan mijn gewicht ligt het niet, ik heb een prima gewicht wist de ggd mij te vertellen. Maar ik heb best wel veel buikvet wat mij enorm onzeker maakt, iedere keer als ik mijzelf uitkleed om te gaan douchen staar ik in de spiegel en word ik er hartstikke verdrietig van. Ik wil al dit vet kwijt raken, het maakt me hartstikke onzeker en verdrietig. Help! Hoe kan ik dit het beste doen?

19 mrt 2017, anoniem


Reacties

plaats reactie
1

Het kan zijn dat je vetpercentage wat hoger ligt dan gemiddeld, dit wil zeggen dat je in verhouding wat met vet hebt en wat minder spieren.

Om dit te berekenen heb je de omtrek van je nek, heupen en je taille (dunste stuk van je buik) nodig.

19 mrt 2017, 21:03, rose
2

Als je dat wilt, is er eigenlijk maar 1 ding wat je kunt doen: buikspieroefeningen 😉
Succes!
Maar vergeet niet; you're beautiful just the way you are! P

19 mrt 2017, 21:03, speedgirl
3

Heey,
Als je van je buikvet af wilt moet je juist veel vet verbranden en dat doe je door cardio of interval training. Ook heeft eten een grote invloed op je buikvet, misschien moet je eens proberen een week geen toegevoegde suikers te eten en kijken of het heeft geholpen. Ik probeer dit zelf ook en bij mij werkt het. Succes!

22 mrt 2017, 22:03, minitje
4

Als je je buikvet kwijt wil raad ik aan om te planken, ik had ooit zo'n schema daar stond op hoe lang ik elke dag moest planken, het werd langzaam opgebouwt. Weet niet meer waar ik die vandaan had maar zou vast wel ergens op het ingernet te vinden zijn en je kan natuurlijk ook nog andere workouts tegen buikvet doen, er staan er genoeg op yputube, ik hoop dat je hiet wat aan hebt, suc6

27 mrt 2017, 00:03, Anoniempje34

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.