Hoe kom ik van deze gave af? En hoe kreeg ik hem?!

Hey allemaal ik ben een meisje van 12
En ik heb een probleem waar ik vanaf wil.
Ik zie namelijk dingen die ik niet wil zien.
-Ik zie en hoor geesten
-ik droom wel is over iets wat ook echt gebeurt
-ik kan soms mensen zijn/haar gedachten lezen
Ik wil hier vanaf en wel nu als dat kan!
Ik wil normaal zijn net als de rest.
Hoe kom ik ingodsnaam aan deze gave en hoe kom ik er vanaf
X anoniem ...

29 nov 2016, Meisje


Reacties

plaats reactie
1

Geen idee,
Als ik zou mogen kiezen zou ik hem wel willen?
Hoe kwam je eraan?

29 nov 2016, 12:11, Nieuwsgierigmeisje
2

Ja, ik heb ook zoiets, ik voel t als er een geest in de ruimte zit en ook best precies waar die geest dan staat. Ook voorspelde (!) ik dat mijn tante op dezelfde dag dood zou gaan als wat ik in de ochtend dacht. (ik wist al een paar weken dat er binnenkort een familielid dood zou gaan en in die morgen kreeg ik ineens heel veel buikpijn en hoorde ik een stem die de hele tijd haar naam zei met het woord dood erbij, heel creepy en ze overleedt ergens rond 3 uur in de middag op die dag uiteindelijk!)
als ik bijv voel dat er een geest in de buurt is, fluister ik altijd iets van: '...(vaak weet ik ook wiens geest, soms niet), ik vind het lief dat u me opzoekt, maar ga alstublieft terug naar de Hemel en ga naar uw...(man/vrouw) en wordt daar heel gelukkig!' En dan nog wat dingen. Dan voel ik me vaak ook wat rustiger:)
Dit soort dingen(en nog een paar in deze richting) gebeuren mij heel vaak dus en ik weet dat dit voor sommige mensen heel raar klinkt, maar tis echt zo en t kan soms fijn zijn, maar soms is t echt heel stom en eng. Maar je kan of naar een psycholoog ofz gaan (geen psychiater hoor) of ermee dealen...
Veel succes!

29 nov 2016, 23:11, depressie
3

+depressie
Hoe kreeg jij hem dan want ik kreeg het 2 weken geleden ofzo en ik heb geen idee waardoor. Kan het zijn dat mijn chakra de poort zelf heeft geopend?

30 nov 2016, 07:11, Meisje12
4

Hmmm, dat is een beetje vaag. Ik weet niet precies hoe en wanneer ik mijn 'gave' kreeg. Ik voorspelde als kind ook al best veel en voelde altijd aanwezigheid. Alleen als kind had ik dat niet echt door, maar dat merkte ik pas de laatste jaar(/jaren). Het t zit bij mij in de familie, mijn moeder en oma hadden dit soort van ook namelijk. Dus misschien heeft 1 van jouw ouders dit ook maar vertelden ze dit niet aan je? En misschien kon je dit ook al langer zonder dat je dit wist.

30 nov 2016, 22:11, depressie
5

+depressie Nee, niet in de familie
Sommige mensen uit mijn klas vinden het maar raar of vinden mij een bedweter. Of een psychopaat omdat ik zogenaamd toekomstvoorspellingen doe en energie kan zien

1 dec 2016, 19:12, Meisje12
6

je kunt je ziel aan mij verkopen ;) ben je er vanaf krijg ik weer jaartje extra

1 dec 2016, 22:12, Bikinigek
7

+bikinigek wtf
+meisje12 ik heb t zelf alleen tegen mijn dichtbije familie vertelt(voornamelijk alleen mijn moeder, en zelfs dan niet alles) en mijn vriendinnen weten als t goed is niks en dat hou ik liever ook zo:)

1 dec 2016, 22:12, depressie
8

Ik heb wel soms een soort 'gevoel' dat er iets/iemand is die iets wil doen. Ik was eens in een kerk in Duitsland met school, en een vriendin van mij en ik wilden niet naat binnen maar ik ging wel (zij niet) en het voelde op een gegeven moment net alsof ik werd gewurgd en mn vriendinnen zeiden ook dat mn keel rood was.. Die vriendin die buiten was gebleven had met de leraar gepraat en zei dat die kerk inderdaad een gewelddadige sfeer heeft en er ook mensen in waren vermoord. En ja das echt waar want sws gaan sommige mensen nu zeiken dat dat niet zo kan zijn.

Ook zie ik soms snachts als ik wakker wordt iemand staan in mijn kamer of op de gang of ik hoor vet random als ik op de fiets zit bv iemand mijn naam roepen maar als ik om me heen kijk is er niemand.

Ik weet niet hoe ik er aan kom, maar mijn moeder en broer merken het ook als er iets/iemand is, maar ik heb het het meest.
Hoe je ervan af komt weet ik ook niet, maar ik probeer het vaak te negeren of gewoon een lamp aan doen en rustig blijven.

10 dec 2016, 15:12, Xoxo
9

+Xoxo
Ik heb dat ook maar met die kerk is wel echt vet heftig

13 dec 2016, 19:12, Meisje12
10

Ik ben bijna 16 en denk dat ik ook iets paranormaals heb. Ik heb dit al van zolang als ik me kan herinneren maar besefte hier pas echt iets van toen ik ongeveer 10 was en mijn beste vriendin hierover begon te praten en ik merkte dat wij dingen hetzelfde hadden, zij vertelde me namelijk ooit dat ze het idee had dat het huis van haar stiefmoeder zou afbranden. Dit gebeurde later dus ook. Het is nooit weggegaan maar ik heb het leren te accepteren. Het doet me geen kwaad en dat heeft het ook nooit gedaan maar soms blijft het een beetje eng.... Probeer hier met je ouders over te praten. Ik heb dit gedaan en mijn moeder heeft dit ook

24 dec 2016, 00:12, BxMendes
11

Hey,
Zelf heb ik ook een paranormale gave. Echt vervelend je weet niet meer wat echt of nep is. Ik ben zelf 15 en heb er mee leren omgaan. Nogsteeds us het erg lastig om nare dingen uit je hoofd te zetten zoals, spoken monsters wat het ook maar mag zijn. Probeer te denken dat er een bubbel om je heen zit waar niemand van een andere planeet door heen kan. Bij mij werkte het niet echt maar je kan het proberen. Ik hoop dat je er wat mee kan.

Mvg Anoniempje 550

13 jan 2020, 23:01, Anoniempje550
12

Er is zo'n serie waar een paronist kinderen helpt met zoon soort gave. Volgens mij kan je het wel vinden ols je op YouTube zoekt naar parnnornaal ofzo.
Ik weer niet of je het onder controle hebt maar k zla proberen iemands gedachten niet te lezen.,dit is natuurlijk privé. Kan miss wel handig zijn bij een toets ofzo.
Miss kennen die geesten jou, uit je vorige leven of je leven van nu. Miss kan het ook zo zijn dat ze voor het laatst contact willen hebben met iemand die je kent, dat jij de telefoon bent. Miss kan je een bescherm engel vragen. Ik weet het ook niet...
Ik zal ook vragen als je een geest hoort of hij of zij je met rust wilt laten. Bv door te zeggen. Wilt u alstublieft terug gaan naar waar u vandaan komt.
Sorry als je er niets aan hebt.
Suc6

14 jan 2020, 11:01, ... Anoniem...
13

Heb het zelf ni dus weet er niks van begrijp me nii verkeerd. Maar inprincipe als je binnen de hokjes gaat denken, prepsygose?

15 jan 2020, 08:01, ..
14

Belangrijkste is om er mee leren om te gaan. Om goed bij jezelf te blijven en niet alles op te pikken. Is eigenlijk iets heel normaals. in vroeger tijden was intuïtie juist belangrijk.
Heb zelf vaak te weinig naar signalen geluisterd en verkeerde beslissingen genomen.

4 mrt 2020, 02:03, Lucky

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.