Hoe kan je een 8 halen?

Hallo, ik zit in 3 VWO en ik heb onvoldoende punten voor de profiel die ik wil. Ik sta zesjes en ik moet een zevens staan. Ik heb berekend rond welke cijfer ik moet halen om mijn cijfer op te halen, dat is rond een 8, maar dat is wel een hoog doel. Hoe kan ik dit het best halen?

1 apr 2021, Helpenplz


Reacties

plaats reactie
1

Welke vakken zijn dat? Bij elke vak is een ander manier van leren nodig

1 apr 2021, 18:04, D
2

D heeft daar gelijk in, je leert anders voor dingen zoals taal en dingen zoals wiskunde.
Bij mij werkte het goed om optijd te beginnen met taal vakken omdat talen niet mijn sterkste punt is, maar iedereen leert anders.

ik zou een ding aan je meegeven ( als een H4 leerling) Begin op tijd ookal heb je er geen zin in. begin in iedergeval een week van te voren en niet een dag van te volgen. je kan niet alles in een paar dagen leren je kan beter kleine beetjes leren elke dag dan veel bij 1 dag.

ook zou ik indien mogelijk op je school vragen om hulp met dat vak ( indien niet mogelijk vraag aan je docent hoe je het beste kan leren volgens haar/hem/het)

er is genoeg te vinden online over beter leren en ook genoeg over onderwerpen die je misschien hebt (heb je biologie boom allemaal bio video’s om je te helpen)

misschien heb je niks aan dit en heb je het overal al gehoord maar dat is wat ik aan je meekan geven.

ik zal dus nog een ding zeggen, veel succes met leren.

1 apr 2021, 22:04, Just Me

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.