Hoe kan ik het beste afvallen?

Hoi, ik wil heel graag afvallen maar weet niet hoe ik dit het beste en snelste moet doen. In de coronatijd ben ik 3,2 kg aangekomen. Hebben jullie tips om snel af te vallen?

Alvast bedankt!

13 mrt 2021, XXX anoniem


Reacties

plaats reactie
1

kort maar krachtig.
veel gezonde dingen eten, sporten

15 mrt 2021, 21:03, Fleur
2

1 Maak je ontbijt van te voren klaar dat is lekker makkelijk.
2 Kijk voor gezonde recepten op voedingscentrum ,want dan weet je of dat gezond is een kookboek of het internet is soms ook betrouwbaar.
3Download een dieetapp.
4 Neem altijd een boodschappenlijstje mee dan ga je geen dingen halen die niet nodig zijn.
5 Ontbijt ook goed dat versterkt een vol gevoel bijvoorbeeld broodsoep, smoothie, plantaardige yoghurt(zonder suiker), fruit, groente of noten.
6 Probeer anders het Dash dieet.
7 Blijf positief ,dus als je ongezond een keer eet denk dan volgende keer beter.
8 Denk bij jezelf als je iets ziet wat ongezond is ,help ik mezelf ermee ?of als het niet gezond is het waard om op te eten?
9 Probeer krachttraining dat helpt met vet verbranding.
10 Yoga of pilates helpt ook bij afvallen, maar elke sport kan helpen bij afvallen zelfs wandelen in bos.
11 Eet van kleine borden af en eet in een rustige omgeving zonder telefoon, mobiel, tv, radio, tijdschriften, krant en computer.
12 VERGEET NIET OM OP ELKE HAP GOED TE KAUWEN DUS BIJ ELKE HAP NET ZOLANG TOT JE NIET MEER KAN.
13 Vraag je omgeving om hulp.
14 Doe afvallen met iemand samen.
15 Ga samen met iemand sporten.
16 Let ook op hoeveel je stresst en of je genoeg slaapt want dat heeft zeker invloed op je gewicht.
17 Zet gezond eten in het zicht en ongezond eten buiten het zicht.
18 Ga met de trap in plaats van de lift.
19 Wordt veganist of vegetariër, zelf is het ook gezonder(wel met gezond dieet)
20 Heb geduld.
21 Hang een motivatielijstje boven je bed.
22 Gebruik geen hormoonstorende stoffen dat vertraagd je afvalproces.
23 Gebruik geen dieetpillen, afvalshakes en afslankpoeder want, het vrij ongezond voor je lijf.
24 Beloon jezelf om de zoveel tijd met iets om afvallen leuk te maken bijv. een nieuw kapsel.
25 Drink 1.5 liter water minimaal per dag thee en koffie(geen ijskoffie) kan je ook drinken maar veder raad ik het af om andere dingen te drinken, een smoothie zonder toevoegingen zoals suiker, plantaardige melk zonder suiker en kokoswater raad ik aan met mate te drinken.
26 Beweeg minimaal een uur per dag al is het lopen.
27 Zit niet te lang en loop een stukje elk half uur.
Succes zeg maar als je meer tips wilt.

16 mrt 2021, 08:03, juliatje.
3

Dank jullie wel! Met deze tips moet het lukken!

16 mrt 2021, 17:03, XXX anoniem
4

Ja ik had dat ook ik had een obsessie met de weegschaal en heb met mezelf afgesproken dat ik er nog maar 1 keer per week op mag staan. Ik ben woensdag begonnen toen woog ik 63,4 ik wil eigenlijk al heel lang naar 59 ik probeer nu gezond te eten enzo en hopen dat ik volgende week woensdag wat lichter ben. Sinds ik de weegschaal oversla heb ik meer rust in m’n hoofd.

18 mrt 2021, 11:03, Yara
5

Jongens kijk pls mijn topic afvallen schema dinges i need help🤭

20 mrt 2021, 17:03, Fleur

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.