Hoe kan ik dit laten gebeuren????!!!!!!

Hoi allemaal ik ben nog nooit ongesteld geweest en ik heb er behoefte aan PS: ik ben 15 hoe kan ik ongesteld worden?? TIPS!!! bijvoorbeeld een bepaalde massage ofzo of bepaalde producten eten ? Ik doe er alles voor zelfs een moord!! Pls ga niet zeggen dat ik niet ongesteld moet worden en dat soort berichten want dat doe ik wel!! Xx me Luv u siss!!πŸ’‹πŸ’‹πŸ’‹

26 mei 2020, Luv u sissπŸ’‹πŸ’‹πŸ’‹


Reacties

plaats reactie
1

Sorry, maar je ongesteldheid komt wanneer het komt. Je kan het niet eerder laten komen. Het is iets natuurlijks en het komt vanzelf.

26 mei 2020, 21:05, M
2

Maar is er iemand die Pls wil zeggen hoe je het word Pls πŸ™πŸ™

26 mei 2020, 21:05, Luv u sissπŸ’‹πŸ’‹πŸ’‹
3

Nop niemand kan je vertellen hoe je het word, sorry. Het is een natuurlijk proces waar je niet veel invloed op hebt. Ik ben het bijvoorbeeld geworden toen ik 9 was waar mijn zusje 15 was. De meeste meiden worden tussen de leeftijd van 11 en 16 ongesteld. Daar zit jij dus nog keurig in.

Er zijn geen massages of recepten waarvan je eerder ongesteld wordt. Probeer dus ook geen gekke dingen want dit zal toch niet werken en maakt hooguit meer stuk dan dat het fixt.

Als je na je 16 nog niet ongesteld bent, is er ook niet meteen een reden tot paniek. Als je wel vrouwelijke kenmerken krijgt (borsten, schaamhaar ect.) dan werken je hormonen prima en is er niets aan de hand. Is dit niet het geval kan je na je 16e ermee naar een huisarts.

Er zijn wel redenen waardoor een menstruatie langer uit kan blijven. Denk hierbij aan stress, super intensief sporten of bijvoorbeeld te dun zijn. Als je jezelf herkent in 1 van deze 3 onderwerpen kan dat je reden zijn. Ook dan kan je het beste een afspraak maken met je huisarts om te kijken wat eraan gedaan kan worden (vaak is dit dus weer naar een gezond gewicht werken of kijken of de stress verminderd kan worden).

27 mei 2020, 09:05, Auriane
4

Oke maar ik had een keer gezien dat ke het bijvoorbeeld eerder word door gemberthee of wortel denk je dat het werkt? Xx

27 mei 2020, 11:05, Luv u sissπŸ’‹πŸ’‹πŸ’‹
5

Hi, ik wilde ook graag ongesteld worden. Ik was namelijk al 14 en al mijn vriendinnen waren het al. Het maakte me heel onzeker en het gaf me het gevoel dat ik er nooit helemaal bij hoorde. Op gegeven moment heb ik het geaccepteerd en ik weet niet hoe, maar iets van 2 weken later werd ik ongesteld. Dus miss ligt het probleem ook wel bij het niet kunnen accepteren dat het nog niet komt. Dus dat is mijn tip, accepteer het!

27 mei 2020, 15:05, ...
6

Gezond leven helpt een hoop. Maar ieder lichaam is anders en speciale producten helpen niet om het op te wekken. En je moet de natuur zen gang laten gaan.Als je 16 bent en niet ongesteld dan kan je naar een arts maar nu is gewoon wachten.

27 mei 2020, 18:05, Juliatje.
7

heey, ik weet dat je zo'n berichtjes niet wou maar alsnog, wees blij dat je het nog niet bent! ik was 11 en zou heel graag willen dat ik het nog niet was! en indd je ongesteldheid komt waneer het komt, je kan er niks aan doen, en die speciale thee of wortels eten helpt echt niett

19 jul 2020, 00:07, ongestelde chick
8

Misschien moet jij aan je ouders vragen wanneer je moeder of oma’s ongesteld werden. Het kan ook zo zijn dat jij later genetisch bepaald ongesteld wordt.

19 jul 2020, 13:07, D
9

Een moord.. sorry slim ben je niet.. leer eerst eens hoe een lichaam werkt en dat je moet wachten..

19 jul 2020, 18:07, Bikinigek
10

Hey, @luv u siss! Ik ben zelf nog nooit ongesteld geworden, en weet er momenteel ook nog niet zo veel van. Ik wil je graag helpen, dus geef ik mijn enige tip die ik heb: ongesteld word je niet zomaar. Laat het aan je lichaam over, die weet voor jou wanneer je er klaar voor bent. Het klinkt waarschijnlijk heel stom, maar het enige wat je kunt doen is afwachten. Probeer het alsjeblieft niet met gekke middelen op internet die zeggen dat je daarvan ongesteld wordt. Probeer geen pillen, of andere dingen die ze je aan proberen te smeren. Ongesteld wordt je zelf, niet door medicijnen. ❀️❀️! Liefs,

24 jul 2020, 18:07, I ❀️ Harry Potter
11

Het gaat van zelf welke cup maat heb je? K Ben op 9 ongesteld geworden

6 aug 2020, 14:08, Pubermeid828
12

Meisjes die zwaarder zijn worden meestal eerder ongesteld dan meisjes die lichter zijn, dus mijn advies zou zijn: kom aan. Het liefst met veel gezonde producten en niet totdat je obesitas hebt, maar totdat je een beetje mollig bent...

6 aug 2020, 19:08, Laura

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.