hoe kan ik dikker worden

hoi ik wil graag wat aankomen, ik kom niet snel aan maar hebben jullie tips?

ik weeg nu 54kg
ben 1.60m
15jaar

31 mrt 2020, lieke


Reacties

plaats reactie
1

Hoi!

Hier het zelfde probleem :( 15 jaar, 1.72 en maar 52 kg

Ik ben de laatste tijd wel erop vooruit gegaan door deze tips:

Meerdere kleinere maaltijden eten ipv een paar grote

Veel eiwitten eten

Krachttraining (spieren zijn zwaar)

En onthoud, je bent mooi zoals je bent

5 apr 2020, 01:04, Schaapske
2

Elke dag een masgainer shake met 100g havermout drinken. Doe daar nog elke dag een super carbo sportdrank bij en je zal wel bijkomen. Als je niet sport zal je wel enkel vet bijkomen. Maar het werkt wel. Ik kon eten wat ik wou, ik kwam nooit bij maar ik ben op mijn 18 jaar van 58kg naar 65kg gegaan in 10 maanden tijd door een combinatie van carbo's, masgainers en krachttraining.

5 apr 2020, 02:04, Lichtgewicht
3

Ik ben nu ook 15 ik ben 1.89 meter
Ik weeg nu 67.3 maar ik woog echt veel meer 94.3kg dit is echt te zwaar. Dus ben in korte tijd veel afgevallen als je rekent ben er 6 maanden mee bezig geweest. Ligt trouwens ook aan je stofwisseling. Maar als tip kan ik je geven probeer niet fastfood dit helpt niet probeer meer calorieën te eten dan je verbrand bij 300 tot 500 calorieën extra Per dag. Bij mij is het een ander verhaal maar ik kan dit wel aanraden als je dit wil en de rest van de tips kloppen ook maar dat moet he zelf weten wat jij het fijnst vind eet bijvoorbeeld veel iets met veel suiker.

13 apr 2020, 22:04, Anoniem

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.