Hoe kan ik aan mijn moeder vragen hoe/of ik moet scheren

Hii ik ben een meisje van 12 en ik heb al best veel schaamhaar, daaronder en ook bij mn oksels en ik zou het best willen scheren ofz alleen ik vind het genant om aan mn moeder te vragen hoe moet ik dat doen??

Helppp!!

2 jan 2019, Girllllll


Reacties

plaats reactie
1

hee ik doe het dus ook onder mijn oksel en ik weet toevallig waar de scheermesjes liggen en de badkamer dus ik doe het gewoon dus stiekem..... maar voor schaamhaar doe ik het nog niet

4 jan 2019, 19:01, wil je helpen
2

Ik zou het gewoon vragen, er is niks raars aan. Iedereen groeit daar haar, ze zal je echt niet uitlachen hoor. Ze kan je leren hoe je moet scheren, zodat je geen wondjes krijgt, dat kan ook handig zijn.

4 jan 2019, 22:01, Justdoit
3

Hee ik ben een meisje van 13 en heb ookal schaamhaar daar beneden maar ik durf het echt niet te zeggen tegen Mn moeder ik weet niet waarom maar ik wil ook niet dat Mn vriendinnen het zien als ik bijv bij hun omkleed... wat moet ik doen??

22 jul 2019, 14:07, Appeltaart
4

Met de richting mee scheren, gewoon scheermesje zoeken. Je moeder vraagt er vanzelf wel naar.

22 jul 2019, 18:07, Annoniemxx
5

Andermans scheermes gebruiken is best ranzig koop of regel je eigenste

24 jul 2019, 02:07, Bikinigek
6

Andermands scheermesje gebruiken is niet verantwoord daarom is het beste om je eigen scheermes te kopen ook kan je gebruiken:ontharingscreme,ontharingspads,met touw epileren,harsen,ontharen met suikerpasta of een epilator gebruiken. Maar je hoeft je nergens voor te schamen dat je haar krijgt dat is normaal voor vrouwen.

24 jul 2019, 09:07, juliatje.
7

Probeer met een Whatsappje sturen “toevallig” als ze weg is.

2 jan 2020, 23:01, Xx
8

Hoi. Ik z het vragen als je alleen met je moeder op de bank ofzo zit. Dan kan je gw vragen : mam, ik wil me graag scheren, wil jij me helpen.
Ik gebruik zelf voor me schaarhaar een klein schaartje. Dat doe ik stiekem. Ik gebruik voor me oksels onharings cream. Werkt ecjt bij mij fijn
Groetjes ♥️

4 jan 2020, 18:01, Anoniem...
9

Nou, ik schaamde me er ook voor. Maar toen deed ik het stiekem, en paar weekjes terug zei me moeder scheer je oksels maar over daar beneden nog niks. Maar daar doe ik het gwn!

28 feb 2020, 17:02, Anoniem
10

Zelf durf ik het ook niet te vragen. Ik knip mijn schaamhaar altijd gewoon met een schaar in mijn kamer als niemand thuis is.... 😅😕

30 jun 2020, 22:06, Anoniem❤️
11

Je kunt zeggen ik wil mijn benen eens scheren. Isnu zomer dus voor onder jurkje

30 jun 2020, 22:06, Bikinigek
12

Ik scheer al mijn benen, maar k weet niet hoe ik aan mijn moeder moet vragen hoe k mijn schaamhaar moet scheren, ik vind het akward!🤪 hoe hebben jullie het gezegd/gevraagd/?

15 mrt 2021, 20:03, Help me!
13

Hoi! ik ben ook een meisje en heb het gwn zelf gedaan. zonder hulp. maar voor de meeste mensen is het idd wel moelijk. ik vondhet zelf ool heel lastig om het te vertellen toen. Ik zou gwn beginnen met alvas de randjes bij je bikinilijn enzo en dat dan zeggen.. ik kan niet echt ttips geven hoe je het moet zeggen, maar iets van. mam, ik heb me even gescheerd hierbeneden maar ik durf niet verder. kan je me helpen? Als je het echt niet durft, vraag de medewerkers van de chat om hulp, heb ik ook gedaan. Ik hoop dat jullie hier iets aan hebben.

16 mrt 2021, 21:03, Liefs, Fleur

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.