Hoe je van Acne, puberpuisten afkomt

heyy, Mijn naam Sanya. Ik heb eigenlijk sinds de 1ste klas pukkels. Hier mijn verhaal.

1ste klas: tussen mijn wenkbrauwen heel af en toe een pukkeltje niks ergs.
2e klas: nog steeds tussen mijn wenkbrauwen en aan de zijkant van me gezixht ook een paar.
3e klas: (heb in dit jaar gezichtmaskers ondekt grootste fout van me leven). Ik heb een paar op me gezicht en op mijn rug, toen had ik een coal peel off masker gebruikt (en andere maskers meerdere keren ongv 1 in de week voor 2 maanden lang) en kwam heel mijn voorhoofd hoofd onder, naast mijn neus, zijkant van me gezicht en mijn kin, en mijn borstkas. zo heb ik mijn acne gekregen.
4e klas: ik voelde me niet meer fiin in mijn eigen lichaam ik voelde me lelijk en vies. Ik heb mega veel geprobeerd en uiteindelijk heb ik iets gevonden dat heeft geholpen.

Eerst begon ik met een yoghurt en honing. Dit maakte alleen een natural glow en hielp een klein beetje maar na een paar dagen niet meer.

Toen kwam ik op het idee om sudocreme te gebruiken dit werkte megaa goed tot ik op vakantie ging en de werking stopte toen k net weer een mooie huid had kwam het weer terug. Dit helpt nog steeds als je iedere avond een dikke laag opsmeert en het mega goed bijhoud en je huid schoon maakt enzv.

Ik wou het makkelijker en ging nivea creme op mijn gezicht smeren iedere ochtend en avond nadat ik me gezicht heb gewassen. Dit zorgt voor een mega mooie glow en werkt tot nu toe best goed. Ik gebruik het nog niet lang maar zie al veel vooruitgang.

Veel drinken werkt bij mij ook, gwn zo veel mogelijk(je moet wel vaak plassen maar dat is normaal)

Ik weet dat heel veel jongeren hier last van hebben en weet zelf ook hoe het voelt. Hopelijk werkt dit allemaal voor jullie en gaat het ook over.
Het gaat niet meteen na een dag weg ongv na 1/2 weken zul je pas zien dat je gezicht er heel goed uitziet. Dus geduld

Ik hoop dat jullie hier wat aan hebben en ik wou mijn verhaal mega graag delen omdat sommige niet snappen dat pukkels je leven echt rot kunnen maken.

18 okt 2018, Sanya


Reacties

plaats reactie
1

Sanya, bedankt je verhaal helpt wel.

19 okt 2018, 19:10, juliatje.
2

Dankjewel, dit hielp bij mijn okk heel erg.💕

19 okt 2018, 20:10, Eva🐬
3

Ik heb gelukkig niet heel veel puistjes maar wel veel van die zwarte mee-eters, zijn daar tips voor?

7 mrt 2019, 16:03, Anoniemxx

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.