Hoe het veilig doen

hoii ik ben 15 en heb een vriend. Ik gebruik de pil niet en dit is om bepaalde redenen, maar ik krijg toch wel zin om met hem naar bed te gaan. Hoe kan ik veilig naar bed gaan zonder zwanger te raken? Ik ga het sowieso met een condoom doen, maar deze is 99% veilig dus ik wil nog iets erbij wat het nog veiliger maakt. Ik heb gehoord van een Morning After Pil, maar werkt deze echt? En kan je deze altijd nadat je hebt gesekst innemen? Of kan dit maar een bepaald aantal keer?

13 sep 2018, Ano


Reacties

plaats reactie
1

beste ano,

mensen zijn er klaar voor op verschillende leeftijden, en ik vind het erg goed dat je het veilig wilt gaan doen, maar een morning after pil kan erg beschadigend zijn voor je lichaam. die pil is eigenlijk alleen bedoeld voor als je onveilige sex hebt gehad en/of als er sperma in de vagina is gekomen.

toch zou je kunnen overwegen om de pil te gaan slikken (de andere pil dan) omdat dat echt een 99,99% garantie heeft op de preventie van zwangerschap. overleg het anders eerst even met je moeder, ze zal het vast begrijpen en je moet geen pillen slikken zonder onderzoek te doen! succes :)

14 sep 2018, 19:09, monaa
2

Morning after pil is slecht voor je lichaam en is bedoeld voor nood! Ga naar je huisarts er zijn meer producten dan de pil

24 sep 2018, 08:09, Bikinigek

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.