hoe een (sport)bh vragen

hii ik weet niet hoe ik een sportbh of iets in die richting te vragwn ik cond het al lastig om een topje te vragen maar ik zit er heel erg mee ik heb ongeveer dorperwtjes maar dan heeeel iets meer maar als ik beweeg enzo dan vind ik het niet pretig als het beweegt en doet soms pijn wat kan ik eraan doen om het tevragen en wat kan ik het best kopen? groetjes linn

9 dec 2018, linn


Reacties

plaats reactie
1

tja heel makkelijk: VRAGEN! :) het is helemaal niet vreemd je moeder draagt toch ook een bh? je kan als je bijv met je moeder naar de hema of naar een winkel gaat waar ze dat verkopen dat pakken in je maat en zeggen dat je dat wil :) ik vind het ook soms een beetje awkard maarja het hoor een maal bij meisje zijn :D

2 jan 2019, 18:01, Robientjee
2

Je kan ook gwn zelf bij de zeeman(daar hebben ze kleine) eentje gaan kopen en dan tegen je moeder zeggen van " ik heb een bh gekocht, kan je die terugbetalen'' zij snapt echt wel dat je het ongemakkelijk vind..

2 jan 2019, 23:01, Helperrr

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.