Hoe denken jullie dat een lesbian er uit ziet

Sinds kort heb ik me haar laten knippen en ik krijg vaak de vraag of ik lesbisch ben geworden waarop ik zeg nee en dan kijken ze me raar aan en zeggen ze waarom ik een lesbische kapsel dan heb.
Snap niet waarom is het raar dat vrouwen tegenwoordig kort haar hebben. Zou jij het raar vinden als een vrouw of je vriendin kort haar heeft?

2 jul 2018, Bluemerel


Reacties

plaats reactie
1

Ik vind het helemaal niet raar, jij hebt nu niet zn vervelende lange haren me zn heet weer, het is *** 30 graden!!!!!

* Dit bericht is aangepast door de moderator

2 jul 2018, 17:07, Ridder
2

Het is ook best wel gay inderdaad als je haar kort is. ***

*** dit bericht is aangepast door de moderator

4 jul 2018, 13:07, André
3

Vind je het ook gay als jongens lang haar hebben??

4 jul 2018, 18:07, Bluemerel
4

Ik snap niet zo goed dat mensen dat zeggen. Een lesbische vrouw ziet er net zo uit als iedere andere vrouw. Je hebt ze 'in alle soorten en maten'. Ik vind kort haar juist heel erg leuk (en zo veel chiller)!

6 jul 2018, 02:07, H
5

het lesbische stereotype is dat je kort haar hebt. Maar je moet je niet onzeker voelen of iets doe gwn wat je wilt

7 aug 2018, 22:08, 45tyi
6

Hey Bleumerel,

Wat naar dat mensen zou zo beoordelen op jouw kapsel.
Dat zou niet moeten.
Eerlijk gezegd zegt dat meer over hun, dan over jou. Blijkbaar hebben zij dat stereotype beeld in hun hoofd en associeren zij elke meid/vrouw met kort met homoseksualiteit.
Hoe vervelend dat ook is voor jou, probeer je er niets van aan te trekken. Je hoeft je niet te verantwoorden over je kapsel en al helemaal niet of je wel of niet lesbisch bent. Het gaat erom dat jij jezelf kunt zijn en je het uiterlijk hebt wat jij graag wilt hebben. Dus als jij kort haar mooi vindt, lekker kort houden! Je bent op je mooist en gelukkigst wanneer je jezelf bent.

You go girl!

8 aug 2018, 08:08, Amyxx
7

Als mensen je eigenlijk alleen maar kennen met (half)lang haar en je hebt ineens een kort kapsel, dan gaan mensen ''raar'' denken.
Ik heb hetzelfde gehad toen k mijn lange haar schonk aan KIKA.
Gewoon niet op reageren.

8 aug 2018, 10:08, Jaja
8

Puh, wat een onzin! Ik ben zelf bi, ken veel lesbiennes, en ze hebben allemaal lang of halflang haar. Klopt voor geen meter.
Ik vind zelf het wel heel erg cool staan als je tot je schouders hebt, maar ik heb lang haar.

7 dec 2018, 16:12, Kletskoek
9

Ik denk dat het een beetje een stereotype is dat lesbische vrouwen kort haar hebben, vind het eigenlijk best wel mooi :)

14 dec 2018, 20:12, justmexoxo

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.